Windoge Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Kan noen her si meg hvorfor jeg sitter her å pre-loader Half-Life 2 uten at jeg eier en kuppong, men bare CZ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Fordi du må kjøpe det når det kommer ut. Den downloaden gjør slik at du kan betale Valve og få det med en gang det kommer ut. elns Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Med atter en ny cd-key Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hvor mye må man betale for spillet da? Gidder ikke det dersom man må betale fullpris for så å ikke få pakningen (esken, manual osv) med på kjøpet! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Hvor mye må man betale for spillet da? Gidder ikke det dersom man må betale fullpris for så å ikke få pakningen (esken, manual osv) med på kjøpet! Blir vel noe rundt butikkpris regner jeg med. Sikkert ikke verdens beste kjøp om man heller kan få orginal eske, og cd`er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 sikkert ikke langt unna det amerikanske nettbutikker skal ha for det. men man får ikke eske osv, men man får nå manual i pdf format Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Man får det mellom 400 - 490,- Det er ikke krise hvis du ikke har manual og kover. Tror ikke man kan laste ned hele spillet fra Steam? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 jo, man kan laste ned hele via steam når fullversjonen kommer ut. valve ser på steam som fremtiden for distribusjon av spill. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 digger valve med den tanken ass Men er det HELE, single og multi(?) hvis det finnes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 det lanseres vel i 3 forskjellige pakker, så får du selv velge hvilken du vil ha. 1 - full pakke - multiplayer,singleplayer 2 - semi - kun singleplayer 3 - kun multiplayer kan alltids hende jeg bommer og at det bare er to pakker, singleplayer+multiplayer og singleplayer alene Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Og da er kupponger full eller single? Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg har planlagt å kjøpe det gjennom internett. (selvom jeg ikke får cover og manual) Jeg får vel da en cd-key tenker jeg , og kan aktivere Half Life 2. Den cdkeyen skal jeg ta godt vare på gitt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg har planlagt å kjøpe det gjennom internett. (selvom jeg ikke får cover og manual) Jeg får vel da en cd-key tenker jeg , og kan aktivere Half Life 2. Den cdkeyen skal jeg ta godt vare på gitt! tror ikke man får oppgitt cdkey, men en cdkey knyttes hvertfall opp til steam kontoen din og half life 2. jeg fikk ingen serial når jeg kjøpte cz via steam Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Sikkert mangen som laster det ned og trur de får fullversionen av hl2 gratis igjennom steam. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Sikkert mangen som laster det ned og trur de får fullversionen av hl2 gratis igjennom steam. Det tror jeg faktisk det er. Er jo en latterlig dum tanke uansett. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Så hvis man bestiller gjennom steam, kan man velge de forskjellige pakkene til forskjellig pris? Eller kan man bare få den hvis man kjøpe fra butikken Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Kan noen her si meg hvorfor jeg sitter her å pre-loader Half-Life 2 uten at jeg eier en kuppong, men bare CZ? Skjer med å lese beskjeden du får da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå