e321 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Som topic sier, kan jeg gjøre dette, og hvordan? Den bærbare var det ikke isdn kort på så jeg må koble gjennom nettverks kortet på den stasjonære og fra den og ut på internet ikke sant? Den Stasjonære kjører XP PRO og den bærbare XP Home. Begge med nettverkskort Lenke til kommentar
e321 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 EDIT: bruker en krysset TP kabel mellom de to. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Må nok ha to nettverkskort i den stasjonære da.. Eller er det ISDN du skal koble opp med? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Må nok ha to nettverkskort i den stasjonære da.. Eller er det ISDN du skal koble opp med? KAN du lese? Fyren skriver jo at han ikke hadde ISDN-kort i den bærbare. Rett info til trådstarter; Du trenger kun ein krysset kabel for å få til det du ønsker. Velg egenskaper på ISDN-oppkoblingen din (den du ringer opp med), og finner fanen hvor du kan dele nettlinjen. Der kan du velge diverse instillinger. Velg det som passer deg best. Deretter velger du "Installer hjemmekontornettverk...greia", og velger at du skal koble deg til en som deler internett. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Må nok ha to nettverkskort i den stasjonære da.. Eller er det ISDN du skal koble opp med? KAN du lese? Fyren skriver jo at han ikke hadde ISDN-kort i den bærbare. Rett info til trådstarter; Du trenger kun ein krysset kabel for å få til det du ønsker. Velg egenskaper på ISDN-oppkoblingen din (den du ringer opp med), og finner fanen hvor du kan dele nettlinjen. Der kan du velge diverse instillinger. Velg det som passer deg best. Deretter velger du "Installer hjemmekontornettverk...greia", og velger at du skal koble deg til en som deler internett. Jeg forstod ikke helt om det han skulle koble opp med (fra den stasjonære) var bredbånd eller ISDN... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg forstod ikke helt om det han skulle koble opp med (fra den stasjonære) var bredbånd eller ISDN... Du er unskyldt Beklager at jeg var litt harsk, var bare at eg fant to litt sløve poster fra din side på kort tid Lenke til kommentar
e321 Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 De finner ikke hverandre i nettverk Men dere har rett, har en tp kabel mellom de 2 pc'n og en isdn kabel ut ifra den stasjonære til linja. HAr kjørt sånn hjemme nettverks laging ting:D på begge 2. Lenke til kommentar
oldstone Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Dersom du har en brannmur på en eller begge maskinene: Prøv å slå denne av mens du kjører veiviseren for hjemmenettverk. Dette kan hjelpe. Av og til har jeg også måttet restarte maskinene etter at jeg slo av brannmuren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå