Stig-Arne Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 har tenkt å kjøpe meg ny pc, bærbar siden jeg flytter på internat så treng jeg bærbar. Så på Zepto sin kapanje modell.. men skulle gjerne ha hadd IrDA på den. Noen annbefalinger, under 13 000 m/frakt og moms [ Denne Melding var redigert av: Morpheus^ på 2002-05-04 22:50 ] Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Hei, ville ha satset mer på denne: http://www.zepto.no/default.asp?Side=kampa...nje.asp&ID=4011 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 [ Denne Melding var redigert av: Morpheus^ på 2002-05-04 22:54 ] Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Hei, Kjøp en slik en i tillegg da: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Personlig har jeg ikke innsett behover for IrDA ennå. IrDA er ingen god måte å kommunisere med andre ting på egentlig. Her er det nok Bluetooth som vil ta over på sikt. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 Jo, IrDA er en fin ting når man har det på telefonen og skal bruke en som modem... men den Zepto maskinen så veldig grei ut. Vet du om den har com port ? stod ikke på listen. Har en kabel til telefonen sånn i nødstilfelle.. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Jeg vet ikke om den maskinen har serieport. Hvis ikke, så kan du jo kjøpe en USB -> seriell-konverter. Det fulgte med min maskin, og funker helt utmerket. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Hallo, Maskinen har ikke serieport nei. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 hmm.. da slit æ litt da.. får teste med en converter da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå