wellington Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Noen som vet hvor jeg kan få tak i norsk manual/ bruksanvisning til Canon 300D? Lenke til kommentar
sarom Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Kan bestilles i fotoforretning, men norsk fnnes ikke. Da får du hele pakka med bruksanvisning på svensk og CD'r. (Blant annet Adobe Photoshop elements på svensk) Vet ikke prisen, men koster nok en del. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Bruksanvisningen som leveres fra norsk importør, er på dansk. Dansk skriftspråk er mye nærmere norsk, enn det svensk er. Lenke til kommentar
sarom Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg beklager, det er riktig at den er på dansk. (Den som kommer med kamera) Men jeg fikk en ny tilsendt da det var feil i den originale, og den var på svensk. Ellers er det vel et diskusjonsspørsmål hva som er lettest og forstå av svensk og dansk rettskrivning. For meg er svensk greiest da det er mange danske uttrykk som er vansklige å forstå. Men for andre er det kanskje omvendt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå