arnosmith Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 kunne godt tenke meg å kjøpe noen smådeler som jeg kun har sett på nettet, men jeg lurer på om jeg kan kjøpe det uten å fordoble utgiftene pga. frakt... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 KJøp med VISA hos Komplett så sparer du postoppkravet. Men hvis du kun skal kjøpe noen smådeler til 50kr, hvorfor skal da en nettbutikk gidde betale frakten på 80kr eller noe for deg? De taper jo bare enormt med penger da Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det er ingen webshoper som tar frakt, det er Posten som gjør det. Tviler på at verken Posten eller butikken vil spandere frakt på smådelene dine, hvis ikke butikken har en spesiell kampanje da. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 synes bare jeg kan huske at noen web butikker ikke hadde frakt, sånn er det iallefall ofte når jeg kjøper spill og DVD'er til mellom 100-500 kroner... Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 AppleStore betalte frakten på min ipod (kom budbil på døra og greier). vet ikke om det var et ekstratilbud, eller om det er standard. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det er vel sånn med alt du bestiller fra AppleStore, tror jeg. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Apple er genialt. Men de selger vel lite av pc komponenter Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 datbutikken har en kampanje i år, fordi de har holdt på noen år....mener det var noe om gratis frakt. www.databutikken.com/no Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Er en del sjapper som betaler frakta for deg, hvis du bestiller for over en bestemt sum, som som regel ikke er alt for liten.. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Det er ingenting som heter gratis frakt. Frakt er en tjeneste som koster penger, og butikken må dekke inn kostnadene til tjenesten den ene eller den andre måten uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå