CreapingDeath Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 IRC: har brukt trillian, men ønsker noe annet. Ikke noe superavansert og tungt program FTP klient: har brukt div ... Trenger noe nytt egentlig. VNC: Bruker realVnc idag, men den er .... treig syns eg Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 IRC: du kan jo bruke MSN Messenger da, men denne er jo bare laget for msn kontoer, ikke IRC ICQ eller Yahoo. FTP: da synes jeg at Cute FTP er et ganske så bra program. kan laste opp FTP sider og alt mulig, veldig bra program. Remote Control: da har jeg sansen for Remote Administrator. denne er enkel, kjapp og bra. Lenke til kommentar
CreapingDeath Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 nårti ble msn irc? Spør eg etter volvo så tilbyr man ikke skurtresker ... cuteftp har eg brukt, men kun den gamle v4 .. og den kan være bøggete mener jeg. Er ikke cuteFtp sånn betal sak? den andre der skal eg se på, virker interessang... Lenke til kommentar
aaabbb666 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 1. mIRC 2. CuteFTp, smartFTP 3. (?) Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 du sa du brukte Trillian før, så tenkte jeg kanskje at du ikke bare brukte Irc. derfor nevnte jeg msn. Lenke til kommentar
CreapingDeath Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 ok wil, du er tilgitt... ...smartftp ... hmm hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå