Gå til innhold

Shader Model 3.0 Enabled Games

kirjogra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ORDENTLIG Ati fanboy, men tror du ikke jeg bestilte meg et Albatron 6800GT idag *Sukk* Nå er jeg forræder av verste sort...

Hehe... Samme her... Men neste gang blir det ATI... (Håper jeg)

Men fy ass... Her var d mye snadder :yes:

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Folk bør virkelig lese litt på hva som er forskjellen på et kort som har sm 3.0 støtte, og et som ikke har det. Spesielt om dere skal basere (og tydeligvis "forsvare") kjøpene på det. SM 3.0 kan ikke lage bedre effekter enn 2.0b (man kan i noen tilfeller lage dem litt mer effektive). Vil ikke ta dette i mere detaljer siden det er diskutert til døde i andre tråder, men jeg annbefaler folk å lese dem.

Fordi om HL2 for eksempel er på den listen så betyr det jo absolutt ikke at NV6800 er det beste valget for HL2. All informasjon vi har til peker faktisk i helt motsatt retning. Det er bare et eksempel selvfølgelig, men ta mitt råd, og ikke baser kjøpet av nytt grafikkort på SM3 og 3DC. Det er andre faktorer som er mye viktige IMO.

-Stigma

Lenke til kommentar
Folk bør virkelig lese litt på hva som er forskjellen på et kort som har sm 3.0 støtte, og et som ikke har det. Spesielt om dere skal basere (og tydeligvis "forsvare") kjøpene på det. SM 3.0 kan ikke lage bedre effekter enn 2.0b (man kan i noen tilfeller lage dem litt mer effektive). Vil ikke ta dette i mere detaljer siden det er diskutert til døde i andre tråder, men jeg annbefaler folk å lese dem.

Fordi om HL2 for eksempel er på den listen så betyr det jo absolutt ikke at NV6800 er det beste valget for HL2. All informasjon vi har til peker faktisk i helt motsatt retning. Det  er bare et eksempel selvfølgelig, men ta mitt råd, og ikke baser kjøpet av nytt grafikkort på SM3 og 3DC. Det er andre faktorer som er mye viktige IMO.

-Stigma

Jeg driter i hvilket kort som kjører d best... Så lenge jeg kan kjøre d med grafikken som vist på bildene uten at jeg merker hakking....

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Det betyr vel egentlig at du bryr deg :p Kommer jo et spill som ett av kortene kan kjøre uten å hakke, mens det andre hakker bittelitt.

Kommer ikke til å bytte ut mitt r9800pro 256mb med det første, så håper ATI kommer ut med noe knall til neste generasjon!

Lenke til kommentar
Det betyr vel egentlig at du bryr deg :p Kommer jo et spill som ett av kortene kan kjøre uten å hakke, mens det andre hakker bittelitt.

Kommer ikke til å bytte ut mitt r9800pro 256mb med det første, så håper ATI kommer ut med noe knall til neste generasjon!

Heheh.... Mente at klarer jeg 30 fps så er jeg fornøyd... trenger ikke 40++...

Lenke til kommentar
Folk bør virkelig lese litt på hva som er forskjellen på et kort som har sm 3.0 støtte, og et som ikke har det. Spesielt om dere skal basere (og tydeligvis "forsvare") kjøpene på det. SM 3.0 kan ikke lage bedre effekter enn 2.0b

Det er ikke helt riktig. Dessuten kan utviklere unnlate å lage de samme effektene i SM2.0 selvom det er mulig å bruke SM2.0 til de effektene.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...