Pug Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Moren min skal ha seg ny mobil, og har sett litt på disse 1-kroners tilbudene rundt omkring i el-butikkene. SE T630 er jo en bra mobil, men passer den til henne? Kravene hennes er ikke så store, den bør ha god plass til meldinger (mest sms), ha grei batterilevetid, og bør ellers være brukervennlig. T630 blir jo kanskje litt overkill da, men den koster bare 1 krone, og hun skal ha nytt abonnement, så da er det jo et bra tilbud. Siemens CX65 er også på tilbud til en krone nå, så hvilken mobil er best av de to? Finnes det bedre alternativer? Batterilevetid er ganske viktig... Edit: Det bør være muligheter for å overføre bilder ol. til PC uten å måtte sende de som MMS Endret 27. august 2004 av Pug Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 En kamerat av meg har T630 og han har ikke klaga på Batteri leve tiden på den telefonen. Siemens telefonen vet jeg ikke noe om dessverre Jeg hadde iallefall gått for SE T630 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Ville klart valgt CX65! .. Enkle og logiske menyer, bra kamera og skjerm ( siden du nevner bilder ) og meget godt med lagringsplass! Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det eneste punktet T630 er bedre på er at den har infrarød og bluetooth + bedre batterilevetid. T630 er også UTROLIG treig. Siemens har dårlig batteri etter min erfaring.. Har aldri hatt en Siemens med brukanes batteri og jeg har hatt noen forskjellige.. Men hadde ALDRI gått for en T630 ihvertfall...den er oppskrytt.. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) *slettet* Endret 27. august 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
salif Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Men hadde ALDRI gått for en T630 ihvertfall...den er oppskrytt.. Enig Det er en t610 i et nytt skall med en bedre skjerm :] En treig telefon med et dårlig kamera Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg kjøpte oderen en CX65, og hun er strålende fornøjd. Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hva med Denne tror hun ville ledd seg ihjel hvis jeg hadde kommet med den... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Mutteren min vurderer Samsung X450 Vet ikke noe om batteriet på den, men det er en fin mamma-mobil (selv om hun heller mer og mer mot E100 isteden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå