Goophy Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Det er akkuratt som de derre jentene som driver å skjærer seg selv! Det er ikke bare jenter. Og folk som gjør det skal mobbes til de ikke klarer det mer. Er så usannsynlig patetisk, uansett hva man unnskylder det med... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Det er akkuratt som de derre jentene som driver å skjærer seg selv! Det er ikke bare jenter. Og folk som gjør det skal mobbes til de ikke klarer det mer. Er så usannsynlig patetisk, uansett hva man unnskylder det med... Enig Var en i klassen min for en stund siden som drev å skjærte seg i armen .. ... så var det en som kom borti ho så skar ho så dybt at ho måtte sy en del sting Det er forferdelig at folk skal gjøre slikt mot seg selv Endret 31. august 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
morfin Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Hehe, husker jeg så på Jackassfilmen til Steve O da han fikk en kar til å gi han muddshokk mens han sto på en midtrabatt ved en motorveg. edit: ord deling Endret 31. august 2004 av morfin Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Dette er bare teit! Det er akkuratt som de derre jentene som driver å skjærer seg selv! Fordomsjævelfaenfitteskap. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Dette er bare teit! Det er akkuratt som de derre jentene som driver å skjærer seg selv! Fordomsjævelfaenfitteskap. Hehe Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva er egentlig poenget med denne tråden? Og kanskje noen kan forklare hva Muddshokk er? mudd shokk er nor du tar og helder hendene oppå dei tå pulsårene dine i halsen di... det er veldi farligt men me jere da for det... du kan besvime.. what? har problemer med å forstå dialekter.. dessuten tror jeg det er imot reglan på forumet.. SJØ e no ikkje så vanskeli å forstå det jeg skriver vel... eller så bør du begynne å tanke litt på at du kansje skal øve deg på å lese litt dessuten så skreiv eg berre nokre ord som var på dialekt. Lenke til kommentar
robB Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 e no ikkje så vanskeli å forstå det jeg skriver vel... eller så bør du begynne å tanke litt på at du kansje skal øve deg på å lese litt dessuten så skreiv eg berre nokre ord som var på dialekt. Du skriver av og til både bokmål og nynorsk, og ein del feil. Sjå igjennom posten din før du legger den ut Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 e no ikkje så vanskeli å forstå det jeg skriver vel... eller så bør du begynne å tanke litt på at du kansje skal øve deg på å lese litt dessuten så skreiv eg berre nokre ord som var på dialekt. Du skriver av og til både bokmål og nynorsk, og ein del feil. Sjå igjennom posten din før du legger den ut ja då robb... grett da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå