robB Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Vet noen hva den er laget av og hva den gjør? Endret 6. januar 2006 av robB Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hyperventilere er å ta inn ekstra mye luft ved å gjøre raske inntak av luft aka pusting.. kan besvime Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Ekke no' moro å hyperventilere. Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Hva er det dere snakker om?! Jeg har ikke nevnt noe om hyperventilere elns. Endret 6. januar 2006 av robB Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Så ikke gjør det da Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg gjør ikke så åndsvake ting. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hva er muddshokk? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 oioi.. det hørtes kjempe kult ut!! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hva er egentlig poenget med denne tråden? Og kanskje noen kan forklare hva Muddshokk er? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hva er egentlig poenget med denne tråden? Og kanskje noen kan forklare hva Muddshokk er? mudd shokk er nor du tar og helder hendene oppå dei tå pulsårene dine i halsen di... det er veldi farligt men me jere da for det... du kan besvime.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hva er egentlig poenget med denne tråden? Og kanskje noen kan forklare hva Muddshokk er? mudd shokk er nor du tar og helder hendene oppå dei tå pulsårene dine i halsen di... det er veldi farligt men me jere da for det... du kan besvime.. what? har problemer med å forstå dialekter.. dessuten tror jeg det er imot reglan på forumet.. SJØ Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg husker noen av vennene mine brukte å 1. bøye seg litt ned 2. hyperventilere 3. få noen til å "kvele" de littgranne 4. de ble helt spaced out og gjorde masse rart før de ramla i golvet. .. så fikk en lærer høre om dette og vi ble forklart at det var farlig. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Litt hyperventilering før noen svømmetak under vann har ikke skadet meg. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Snakket med en lege om det. Han sa at det ikke var farlig hvis du ikke holder etter man har fått black out. Det er hvis du holder for lenge du kan bli grønnskalle.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Og kanskje noen kan forklare hva Muddshokk er? Gjøre slik at man besvinmer ved å stoppe lufttilførsel eller noe. Noen synes visst det er morsomt å gjøre sånt. Hadde jo vært kos om noen endte opp med hjerneskade eller noe (ja, det kan faktisk skje). Enig i håpløs tråd. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg husker noen av vennene mine brukte å1. bøye seg litt ned 2. hyperventilere 3. få noen til å "kvele" de littgranne det pelide vi å gjør i 8. klasse elns.. Ingen klarte faktisk å besvime da. Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg husker noen av vennene mine brukte å1. bøye seg litt ned 2. hyperventilere 3. få noen til å "kvele" de littgranne det pelide vi å gjør i 8. klasse elns.. Ingen klarte faktisk å besvime da. Vi gjorde det i 7. (ikke jeg da. hehe pingle vettu) og venninene mine svimte hele tida.. åsså hadde de så mye sjukt å fortelle om hvordan det var. Hun ene måtte vi slå til for hun sto å rista.. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Dette er bare teit! Det er akkuratt som de derre jentene som driver å skjærer seg selv! Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Dette er bare teit! Det er akkuratt som de derre jentene som driver å skjærer seg selv! Ja det er jo helt på bærtur. Jeg "skjønner" at de som er deprimerte/"sinnssyke" gjør det.. men de som gjør det fordi det er "mote" og "in" er jo helt åndssvak. *riste på hodet* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå