Illmatic Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) heisann. jeg skal kjøpe meg en pc til høsten(uten os, tastatur, mus og skjerm).velger å beholde den 19 tommer'n jeg har nå....er en crt tror jeg(stooor) men lurer på om den snart kommer til å vise sine siste images.... hvor mye må jeg regne med å legge i en lcd til spill? må være bra....og hvor mye for en bra crt? lurer også på om det skader skjermen å endre hertz? Endret 27. august 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
speed-man Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 NEC 1760NX er en flott skjerm, har en selv og spiller en del. Så den kan jeg trygt anbefale. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Bra lcd til spill må du nok ut med ca 5000 ++ for. En bra crt får du for under halvparten av prisen. Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 NEC 1760NX er en flott skjerm, har en selv og spiller en del. Så den kan jeg trygt anbefale. ett minus er jo at han er vant til 19'',men plusset er jo at skjermen var nydelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå