Gå til innhold

Det var jo litt min feil da


Anbefalte innlegg

Rett før skolestart (som var på mandag her) fikk jeg ei regning fra DVDon.com om at en dvd ikke var betalt. En dvd som var kjøpt i mai.

Så regninga var på rundt 600 kr. Først trodde jeg det var soundtracket de mente jeg ikke hadde betalt, men så fant jeg ut at det gikk enda lengre tilbake i tid.

Jeg vet at det var lissom min feil da (eller "vår" feil for det var mamma som hadde pengene mine og som skulle betale den)

Jeg har kjøpt cder og dvder der ofte og jeg syns det er en bra butikk, men akkurat denne regninga ble helt glemt.

Det har sikkert bare gått litt i surr åsså har vi trodd at den har blitt betalt.

MEN det jeg syns var litt kjipt var at de ikke har sagt ifra.

De bruker jo å gi et brev og en mail hvis man ikke får betalt den før forfallsdatoen, men igjennom to tredeler av august (og antakeligvis juli) har vi ikke fått noen beskjeder, så jeg antok jo at den var betalt og at alt var fryd og gammen.

Sløvt fra vår side, ja, og det innrømmer meg, men jeg blir liksom litt skuffa, for jeg får liksom følelsen av at de drog det ut i det lengste for så å kreve inn masse penger. Hadde de sagt det i juli/ gitt flere påminnelser så hadde den ikke blitt så dyr.

Vi har til rundt 1. september å betale den, og mamma var helt sånn "jada, såklart skal jeg betale den.. ingen er feilfri, vi har jo bare rett og slettt glemt den"

 

Ellers syns jeg DVDon.com er en bra, rimelig og fin butikk som har mye å velge mellom, men jeg fikk det litt i vranghalsen at de ikke har gitt noen beskjeder på så lenge.

Noen som har lignende opplevelser?

Endret av Skabbfot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, ja, det er vel det. Litt synd for meg da.

Hadde jeg jo bare fått en mail litt før, så hadde jeg jo ikke gått rundt og trodd at den var betalt. Jeg forteller om det med engang jeg får en mail om sånne forfallsdatoer (moren min betaler for eksempel akkurat på forfallsdatoen eller datoen etter, så de er egentlig bare å ignorere, men jeg forteller jo om de alikavel)

 

og selv om det var en feil fra vår side (må bare gjenta det assa) så føler jeg at de på en måte nesten "lurer" oss.. selv om det rett og slett kan hende at det SKAL være slik. Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Står ingenting om inkasso i tråden, tror det rett og slett er en vanlig purring. DVDon har muligens dårlige rutiner for rask utsendelse av purringer..derfor kan det ha tatt lang tid.

 

Uansett, du bør endre topicet ditt, da det beskriver INGENTING av det som står i tråden.

 

"Fikk purring fra dvdon etter 6 måneder" :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...