Zeorsd Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Jeg har sett en del på den nye coop pc'en. for meg ser den nokså passe ut, kanskje utenom minnet (512 mb). ER Coop sin PC egentlig bra. Hvis jeg kjøper den, er den mulig å oppgradere den? (dumt spørsmål) Noen erfaringer med den? Den har en AMD Athlon 64 3000+ prosessor. Hvor god er denne, sånn i forhold til pentium 4 (mhz)? Jeg bruker mest spill,surfing, bilde(og video...) redigering. I tilleg kan jeg tenke meg å bruke den som en reserve TV.. Endret 27. august 2004 av theWWW Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Aaah, dette er noe jeg lurer på også.. siden det er CL3 ram i den, betyr det at man må kjøpe denne type ram? og har det noe å si hvilket merke man kjøper?? foreslå gjerne en rambrikke (512mb) til den. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Ja, jeg tror også det er lurt å oppgradere med 512mb Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Din side ser bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå