turbo Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 jeg tenkkte og kjøpe Kald katode blacklight og/eller blå skal også ha Dye-Lite i vanne som blacklight skal lyse opp men jeg vil også at det lyser fra vinduet vist du skjønner det skal jeg ta begge eler den enne ( venter på koolance fra microplex får det på mandag :smile: ) alle svar tas i mot med takk Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Da må du vel nesten ha begge tror jeg, for blacklight lyser ikke, mens blått lyser ikke opp Dye-liten. Lenke til kommentar
turbo Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 det var det jeg var litt redd for men noen som vet om bra bilder av det festing plassering osv osv Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 ingen vits med det.. du finner fort ut hva som gir best resultat i ditt kabinett ! Lenke til kommentar
turbo Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 noen som har en formenig om vilket lys (farge) som er best Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 hvilken farge som er best? velg den du syntes er kulest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå