Gå til innhold

En sammenligning av SW effektene

Artistic.Hipster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hater de nye sw filmen, grunnet at alt ser så fake ut. bedre før med waiere og minatyrer! :love:

Motsigelsen selv! :tease:

Jeg likte de gamle bedre, jeg også, men ikke pga effektene, men fordi de rett og slett var bedre.

Selvfølgelig, men å bytte ut yoda gjore ikke akkurat filmen bedre for å si det slik.

Men det ser ikke ut som om lucas kommer til å gi seg med effektene :(

Lenke til kommentar
Gollum er ikke så gale.

Gollum er ekte. (mye hvertfall) Det er blue-/green-screen av en kis som krabber rundt. Det som ikke passer inn er 100% digitale characters.

Ehh, nei, desverre.

Det er en som spiller gollum(Andy Serkis) det er korrekt. Men han kravler rundt med en helt grønn/blå drakt og så bytter de ut hele personen med en dataanimert figur, så det er kun bevegelsene som er ekte :)

Lenke til kommentar
Gollum er ikke så gale.

Gollum er ekte. (mye hvertfall) Det er blue-/green-screen av en kis som krabber rundt. Det som ikke passer inn er 100% digitale characters.

Ehh, nei, desverre.

Det er en som spiller gollum(Andy Serkis) det er korrekt. Men han kravler rundt med en helt grønn/blå drakt og så bytter de ut hele personen med en dataanimert figur, så det er kun bevegelsene som er ekte :)

Det var det jeg mente. Det er bare teksturene som er digitaliserte, og det er bare blue/green-screen. 100% digitale char er urk.

Lenke til kommentar

På bilde ser Jabba helt klart bedre ut før enn når Jabba er data animert. Lucas skulle ha brukt dukker og slikt som på de gamle helt fantastiske filmene, på de nye filmene også. De nye har alt for mye data animasjon, men jeg synes ikke at filmene er dårlige for det. Er jo Star Wars fan :p

Lenke til kommentar
Pff. Nye Yoda er bare bra. Hadde det ikke vært for teknologien ville vi aldri fått servert noe så fantastisk som Yoda vs Doku...

En flott scene, enig i det, men de kunne brukt dokke helt til den scenen kom :)

Scenen var egentlig litt unødvendig også synes jeg, hadde vært bedre om man aldri fikk se yoda sloss(at man bare visste han var best liksom)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...