Lapsy Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Nå kan du preloade hl2!! endelig kommer det! Steam Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Ja, hadde jeg bare fått installert Steam, så... Endret 27. august 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Kan bare glemme å laste den ned denne uken.... Har prøvd mange ganger, å beskjeden jeg får er at det er for mye trafikk på valve nettverket og at jeg skal prøve igjen om noen timer. Er nok så sinnsykt mange som laster det ned at det tar flere uker før de fleste har det. I tillegg går det ikke an å bruke filene man laster ned. Man må vente til spillet blir lansert Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 The_Miracle Blir nok endel ekstra trafikk. Ingen vits å pese med å laste ned før det er lansert! Lenke til kommentar
whom Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hva er egentlig pointet med å peloade Half Life, man kan jo ikke spille det allikevel før selve spillet er kjøpt. Det har jo ikke kommet ut enda eller? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hva er egentlig pointet med å peloade Half Life, man kan jo ikke spille det allikevel før selve spillet er kjøpt. Det har jo ikke kommet ut enda eller? Det er ikke noe point Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jada, vi vet. Les en av de mange andre trådene eller den offisielle tråden fra Gamer.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg