Gå til innhold

Hakking i Unreal Tournament

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-05-05 04:50, HUNTER-KILLER skrev:

Har ikke funnet ut hva som er problemet, har testet alt mulig. Det som er så rart er at det funker helt fint på et brett for så å hakke igjen på neste. Kjører 1280/1024 og max på resten. Blir ikke klok på dette her.

det virker som du trenger hjelp fra noen med høyere nerd-faktor enn hva jeg kan stille opp med :grin: Andre på forumet burde klare å komme med tips her.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-08 17:28, HUNTER-KILLER skrev:

har fått det til å fungere helt fint i opengl, men sliter fremdeles i direct3d. Har prøvd det meste av innstillinger som finnes!

Hva skal du med direct 3d?? OpenGL er jo MYE bedre...

Hvis du er så opptatt av få få til D3D, get a life...

Lenke til kommentar

Jeg hadde mye problemer med spillet i D3D og mus driveren min. OpenGL fikk jeg oxo til å funke, så testa jeg er Voodoo AGP 5 kort, da gikk alt fint i OGL og D3D. Da tenkte jeg å skifte mus bare for å se om det var problemet. Måtte rense alt av drivere og reg. men da jeg dytta inn en annen mus som hadde en egen musdriver enn det som ligger i w2k og XP funka det glatt med GF kortene mine. Voodoo hadde aldri dette probleme, men ATI driverne hadde samme symptom som GF korta. Jeg vet ikke om dette gjelder deg, men det er ihvertfall et tips - så får du ha lykke til videre med UT og D3D :smile:

PS: jeg synes det er merkelig at folk flamer bruk av D3D, siden innlastingen av texturene er sinnsykt mye raskere enn i OGL - Selv om det er smukkere med OGL grafikk - ingen tvil :smile:

Lenke til kommentar

Eg tror eg vet korfor det ikke går så bra hos deg.

Eg hadde en cracket ut som funket avogtil også og eg fikk høre at det var derfot den plutselig funket fin og andre ganger var det helt jævlig.

er det cracket version du har??

Forresten så kjøpte eg spillet senere og den funket utmerket!

Avogtil lønner det seg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...