HUNTER-KILLER Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Har problener med hakking i unreal tournament! har prøvd alle mulige oppløsninger og instillinger. Funker helt fint iblant, men har ikke peiling på hva som kan være feil her.. har prøvd med ulike drivere, men uten hell. Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Jeg vet ikke om du har prøvd OpenGl driveren som du kan bruke til UT. Evt. finner du den her: http://unreal.epicgames.com/ Lenke til kommentar
HUNTER-KILLER Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 prøvde den no, men samme problem fortsatt.. ellers takk! Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 hmm ...det er geforce kort du har, ikke sant? Se om du kan finne noe lurt her: http://www.geforcefaq.com/ De har en egen seksjon for UT. Lenke til kommentar
HUNTER-KILLER Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 Har ikke funnet ut hva som er problemet, har testet alt mulig. Det som er så rart er at det funker helt fint på et brett for så å hakke igjen på neste. Kjører 1280/1024 og max på resten. Blir ikke klok på dette her. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Quote: On 2002-05-05 04:50, HUNTER-KILLER skrev:Har ikke funnet ut hva som er problemet, har testet alt mulig. Det som er så rart er at det funker helt fint på et brett for så å hakke igjen på neste. Kjører 1280/1024 og max på resten. Blir ikke klok på dette her. det virker som du trenger hjelp fra noen med høyere nerd-faktor enn hva jeg kan stille opp med Andre på forumet burde klare å komme med tips her. Lenke til kommentar
pegg Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 hei jeg har samme grafikkort som deg og jeg hadde også det samme problemet som deg. det jeg gjorde var å patche med nyeste patch som jeg fant her: http://www.unrealtournament.com/downloads/ etter det så funka det fett Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Hva slags os bruker du? hvis du bruker w2k/winxp.. kan du prøve å bruke nvfix. gjør at du får mere en 60hz i spill. Har du prøvd de siste driverne da? Lenke til kommentar
HUNTER-KILLER Skrevet 6. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2002 Kjører allerede nyeste patch, win xp pro, 29.11 drivere. Har også fikset 60hz problemet. Men samme problem oppstår av og til. Skjønner ikke hva som kan være problemet her. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 sikker på at du ikkje kjører noko i bakgrunnen? speler du med texturene fra cd2? har du på decals og detail textures? dei 2 på er dritt med geforce kort Lenke til kommentar
HUNTER-KILLER Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 har fått det til å fungere helt fint i opengl, men sliter fremdeles i direct3d. Har prøvd det meste av innstillinger som finnes! Lenke til kommentar
HUNTER-KILLER Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 det har eg prøvd og! Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 17:28, HUNTER-KILLER skrev:har fått det til å fungere helt fint i opengl, men sliter fremdeles i direct3d. Har prøvd det meste av innstillinger som finnes! Hva skal du med direct 3d?? OpenGL er jo MYE bedre... Hvis du er så opptatt av få få til D3D, get a life... Lenke til kommentar
HUNTER-KILLER Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Greit nok det, men er jo litt interessert i å få ting til å fungere med mitt nye Msi ti 4400. Burde jo fungere greit uansett, både i opengl og direct3d. Lenke til kommentar
HUNTER-KILLER Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Vet ikke så mye om akkurat det, men jeg takker i alle fall for mange gode tips! Lenke til kommentar
bender Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg hadde mye problemer med spillet i D3D og mus driveren min. OpenGL fikk jeg oxo til å funke, så testa jeg er Voodoo AGP 5 kort, da gikk alt fint i OGL og D3D. Da tenkte jeg å skifte mus bare for å se om det var problemet. Måtte rense alt av drivere og reg. men da jeg dytta inn en annen mus som hadde en egen musdriver enn det som ligger i w2k og XP funka det glatt med GF kortene mine. Voodoo hadde aldri dette probleme, men ATI driverne hadde samme symptom som GF korta. Jeg vet ikke om dette gjelder deg, men det er ihvertfall et tips - så får du ha lykke til videre med UT og D3D :smile: PS: jeg synes det er merkelig at folk flamer bruk av D3D, siden innlastingen av texturene er sinnsykt mye raskere enn i OGL - Selv om det er smukkere med OGL grafikk - ingen tvil :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Eg tror eg vet korfor det ikke går så bra hos deg. Eg hadde en cracket ut som funket avogtil også og eg fikk høre at det var derfot den plutselig funket fin og andre ganger var det helt jævlig. er det cracket version du har?? Forresten så kjøpte eg spillet senere og den funket utmerket! Avogtil lønner det seg ikke. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Hva skal du med direct 3d?? OpenGL er jo MYE bedre...Hvis du er så opptatt av få få til D3D, get a life... Nå er jo UT i utgangspunktet lagd for D3D da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå