Nikkor Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Siden du har brukt MX700 før så er du dermed ikke så kravstor angående muser ser jeg. MX700 liger langt bak MX500 serien med tråd . Signalene er altfor svake og ser i reviews at MX1000 ikke kan måle seg mot trådmuser heller. Da gidder jeg ikke nei ..vil ha det beste. Link? Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Kan noen vær så snill veie musen? Må vite vekt før jeg kjøper... Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Bare henge meg på her Bytta for 2 uker ut en litten sliten MX700 med MX1000, og forskjellen var formidabel. Skal sies at jeg ikke bruker musa til spill, men den er fort i bruk over 10 timer daglig. Ligger mye bedre i hånda, *ekstremt* forbedret batteritid, scrollehjulet føles bedre samt at presisjonen på bevegelsene er merkbart mye bedre. Hånda ligger også bedre rundt denne. Applikasjonsknappen (for de som bruker den) er nå flyttet til ett vettugt sted, på MX700 var den bare i veien. Batteri indikator, i stedet for rødt lys når det var tilnærmet tomt, er også fint. Musa virker også til å ha ett mye bedre powersave system, samt at det er null latency ved oppstart fra sovetilstand. Det eneste som jeg syntes var bedre på MX700 var back-knappen, den satt bittelitt bedre plassert der for min hånd. Men dette er pirk... Så jeg konkluderer med at dette er en veldig god oppgradering fra MX700. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg bruker Cordless Optical Mouse og synes denne passer helt fint.Prøvde en som lignet mx-1000 (sikkert en eldre mx) og denne synes jeg var alt for stor.... Du prøvde sikkert MX700/900, og MX1000 er faktisk bittelitt bredere enn denne, og noen få mm kortere. Men hånda ligger mye bedre i MX1000, så den føles mye mere behagelig å bruke. Har også en Cordless Optical Mouse, på en test PC her. Det er en grunn til at den er der, hvor den brukes ca. 1 time i uka i motsetning til MX1000 som kanskje brukes 60 timer. Jeg hviler ikke hånda når jeg bruker COM. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Noen som vet om noen webshop som har musa inne, eller får den inn strax? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har selv sverget utelukkende til MS' Intellimouse Explorer-serie fra v1.0, men nå har jeg jammen bestilt en MX1000. Var svært lite fornøyd med den forrige Logitech-musen jeg hadde (Dual Optical), så jeg håper denne lever opp til forventningene. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har selv sverget utelukkende til MS' Intellimouse Explorer-serie fra v1.0, men nå har jeg jammen bestilt en MX1000. Var svært lite fornøyd med den forrige Logitech-musen jeg hadde (Dual Optical), så jeg håper denne lever opp til forventningene. Hvor har du bestilt? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 www.flexi-data.no .. de hadde den ikke inne, men jeg har ikke dårlig tid. Klarer meg fint med de tre IE 3.0-ene mine en stund til. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 But if you use more than 20cm @ 360 degree turn, DO NOT BUY THIS MOUSE! Haha - han må jo sitte og fekte som en idiot når han spiller hvis han har så lav følsomhet at han må flytte musa over hele matta for å snu seg en gang rundt. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 jeg synes musen ble for liten, måtte liksom anstrenge meg for at den skulle ligge godt i hånden. blir nok å beholde mx510 en stund til tipper jeg. Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Shimano: Good one! har en mx510 som venter på å bli henta på postkontoeret nå, så får teste den i første rekke. men er nok mye mulig at det blir en mx1000 ja.. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 But if you use more than 20cm @ 360 degree turn, DO NOT BUY THIS MOUSE! Haha - han må jo sitte og fekte som en idiot når han spiller hvis han har så lav følsomhet at han må flytte musa over hele matta for å snu seg en gang rundt. Det spørst hvilken matte du har, selv bruker jeg 40cm @ 360... Funker perfekt for meg. Lenke til kommentar
Powerade Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 MX1010 kommer med bluetooth, mens en versjon med ledning sikkert kommer det å. Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 40cm??? nesten en halvmeter for å snu seg ja... utholdenhetstrening å spille da med andre ord.. Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 But if you use more than 20cm @ 360 degree turn, DO NOT BUY THIS MOUSE! Haha - han må jo sitte og fekte som en idiot når han spiller hvis han har så lav følsomhet at han må flytte musa over hele matta for å snu seg en gang rundt. når jeg spiller rtcw så har jeg så lav sens at jeg bruker nesten 40 cm på 180 grader. har klart best aim med slik sens. Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 fikk testa mx510 nå.. var god den, men en spessiell ting jeg merka ganske fort. de andre logitech musene jeg har prøvd har en annen type overflate.. overflata på mx510 var helt glatt, så pekefingeren ble fort klam.. ikke komfortabelt i lengda.. mx1000 ser ut til å ha samme overflate som de andre vanlige logitech musene. (mx700,mx900+++) stemmer det? Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 40cm??? nesten en halvmeter for å snu seg ja... utholdenhetstrening å spille da med andre ord.. Merkelig at jeg ALDRI blir sliten etter flere timer på LAN Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Now for the tests, to see whether all this technology really makes a difference in real life. We compared the laser mouse with the MX 510, the most precise mouse available as of today. We tried both models on the latest FPS games - UT 2004, Doom 3 and FarCry. First off, I gave the mouse to several players to try with these games and the reaction was unanimous: the MX 1000 is better. It's not just a matter of precision in movement, but overall precision. This mouse reacts to your every movement. Your hand movements correspond very exactly to those of the character on the screen. The traditional test - making a half-turn followed by aiming through the scope in FarCry - confirms the impression. You gain in speed because targeting a point just after a rapid movement is astoundingly easy. We then tested the MX 1000 on retouching a picture in Photoshop, and the conclusion is the same. Zeroing in on a spot with millimeter precision is uncannily easy. Hentet fra Toms hardware test MX1000 er den beste gamermusa! Endelig slipper vi å ergre oss over den forbannede ledningen! MX1000 here i come! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå