Holmgr3N Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Skal oppgradere HK, minne og CPU. Skal bruke en ca 4000,- Har nesten bestemt meg for Socket 754. Da dette er mye for penga. Det jeg lurer mest på er om det er noen HK med mulighet for å stille MP oppover? Hvis nei, vil det komme ved ny bios e.l? Her er det jeg har tenkt på: Som HK: Enten Abit KV8Pro eller MSI K8N NEO Platinum CPU: A64 3000+ Minne er jeg også usikker på, skal prøve å overklokke litt også, mulig jeg skal kjøre på en høyere hastighet enn standard. Har sett på: Corsair XMS3200XL, Corsair Value S PC3200 (men vil den holde til litt lett overklokking?) og Crucial PC3200 BallistiX CL2. Hva ville dere valgt å hvorfor, gjerne kom med andre forslag også! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 MP er låst (oppover) i CPU'en, så det finnes ingen HK som kan stille den oppover. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 MP kan stilles ned noen hakk. Dersom du kjøper Crucial PC3200 BallistiX CL2 er det et minne som kan kjøres på svært høye hastigheter, og da må du stille ned MP. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Corsair XM3200XL brikkene klokker ganske bra på std. timings (2-2-2-5), og slakker du timingsene litt kommer du enda høyere opp. Vil absolutt gått for Corsair XMS3200XL om du skal klokke (hvis ikke du vil gå for OCZ da). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå