Hlidskjalf Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg har et sinnsykt varmt problem! Har nettopp bygget meg en ny pc, som skulle funke relativt fint i teorien, nå viser det seg anderledes i praksis, og jeg trenger seriøst litt hjelp!! Jeg har en AMD 64 3000+ @ 2,0 GHZ, på et ABit KV8-MAX3 hovedkort. Jeg har vannkjøling på CPU, jeg er ganske sikker på at den funker som den skal.kan gi detaljer senere om nødvendig. Problemet er bare at jeg får vannvittig høy temperatur på CPU, den starter på 70c og stiger til 75c, jeg vet det er sinnsykt høy temp, men kan ikke forstå at den er så høy!! Jeg bruker kjølepasta som jeg fikk med cpu'en. og vannkjølebrikka står skikklig festet til cpu.. noen som har noen slags ide og hva det kan være ? bios feil? jeg får samme temp med boxed vifta som fulgte med cpu.. Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Sikkert biso feil. Oppdatater til en nyere bios Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) du har sikkert BIOS feil min venn, oppgrader BIOS til den siste versonen som har blitt laget for kortet ditt. Helt vanlig feil oss de fleste, som meg hehe Endret 27. august 2004 av BanAnus Lenke til kommentar
Hlidskjalf Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Jeg håper inderlid at det er bios feil, har lagt ut litt for mye penger, og det frister ikke å bestille ny cpu.. men siden jeg er rimlig nybegynner med å update bios, så lurer jeg på hvordan jeg gjør det?? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Først og fremst bør du komme med navn på hovedkortet ditt, etterpå så er det ganske enkelt : gå inn på produsent til hk ditt og les opplysningene der. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Abit har vel et program som finner og ordner alt fra windows, se på sidene dems. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Først og fremst bør du komme med navn på hovedkortet ditt, Når skal du lese posten hans da? Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Nå for tiden pleier det være et enkelt windows program som fikser den biffen for deg - bare last ned det du trenger fra hovedkortprodusentens web sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå