gamerman Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 For dere som ikke vet det så putter www.ign.com opp sin review ca kl.20.00 i dag(kanskje litt før) . Også www.teamxbox.com skal vise sin review i dag , men jeg vet ikke når .... Lenke til kommentar
redflame Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) tøft , får satse på at den blir bra da , men stoler uansett mest på gamspot (og gamer.no selfølgelig da) Endret 27. august 2004 av redflame Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 EDIT: Gamespot ...... Gamespot er bra de men litt for kritisk noen ganger... Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Uansett, så tror jeg dette blir et kongespill! Xbox trenger dette.. Det har liksom bare vært Halo som har vært det STORE... Selvfølgelig så er det mange bra titler til xbox, men Fable blir STORT!! Lenke til kommentar
Magus Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 weeeeeee Fable!!! Dette kommer til å danke Ninja Gaiden ned på en god andreplass på listen over mine favorittspill!! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Her har dere reviewet deres: http://xbox.ign.com/articles/542/542632p1.html 9.2 Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Høres ganske bra ut, men stoler ikke på IGN for fem flate øre Lenke til kommentar
Ontrax Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Team Xbox har også kommet med review.... 9.1/10 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 weeeeeee Fable!!! Dette kommer til å danke Ninja Gaiden ned på en god andreplass på listen over mine favorittspill!! Kan vel egentlig ikke sammenlignes med Ninja Guiden som spill. Begge er gode, men det er jo to helt forskjellige opplegg. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 weeeeeee Fable!!! Dette kommer til å danke Ninja Gaiden ned på en god andreplass på listen over mine favorittspill!! Kan vel egentlig ikke sammenlignes med Ninja Guiden som spill. Begge er gode, men det er jo to helt forskjellige opplegg. no snakka han om han sine personlege favorittspel, altså vilket spel han liker best. han kommer ikkje med nokon konkret samanlikning av dei to spela. håper bare at det vil dukke opp på pc ein eller annan gong. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Utmerket score fra IGN og TeamXbox, man kan ikke forlange noe bedre! Tror forresten vi kommer til å måtte ha et eget forum for Fable etterhvert! Endret 27. august 2004 av Magus Lenke til kommentar
redflame Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 utdrag fra sammendraget på anmeldelsen til ign The ultimate question must be asked since Peter Molyneux proposed the idea several times during Fable's development: Is this the greatest RPG of all time? No. No, it's not even the best RPG on Xbox (KOTOR's engaging story retains that crown). Okay, so it's not the greatest RPG ever, but I have to say it's one of my personal favorites Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 [quote name='redflame' date='27/08/2004 : 15:22'] tøft , får satse på at den blir bra da , men stoler uansett mest på gamspot (og gamer.no selfølgelig da) [/quote] Nå har Gamespot kommet med review av Fable. [url="http://www.gamespot.com/xbox/rpg/fable/review.html?q=1&tag=gs_hp_flashtop_story"]http://www.gamespot.com/xbox/rpg/fable/rev..._flashtop_story[/url] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå