Burrre Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 papirkurv-ikonet er fullt, når jeg åpner den er den tilsynelatende tom. trykker jeg tøm papirkurven, får jeg følgende melding: :!: noen som har en aning hva det kommer av? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) kanksje virus eller ad-ware/spy-ware.... www.lavasoft.de der finner du gratis versjonen da ad-aware. anbefaller også spybot s&d, som kan hentes på www.online.no Endret 27. august 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 virus vil jeg tippe, eller noen som leker seg med maskinen din Lenke til kommentar
Burrre Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 har AD-aware og antivirus som er oppdatert. tviler på at det er noen av delene, da det alltid har vært sånn, og er sånn selv etter en reinstallering.(ingen av de over finner noe heller) hvis jeg trykker ja, får jeg meldingen "kan ikke slette dc3" osv.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Fikk samme melding under SP1. Det er bare å trykke på Ja, så burde det gå bort Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Er ikke den der ganske lik denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå