Kenneth Dammyr Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hei Holder på å installere Windows XP pro på maskinen min. Så står det at jeg må 8godta avtalen ved å trykke F8. Men Installasjonen reagerer ikke når jeg trykker F8(!) Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 sjekk F-tastlås på tastaturet! skru av den ! å problemet er løst Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 F-tastelås? Det funker jo å trykke F10 i BIOS... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Ja, F-låsen gjelder ikke i bios. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Hvor finner jeg den da? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Høres rart ut... F1 eller §-knappen? Trukke det funker...Vent litt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 skal være en knapp det står f_ tastlås på, den skal være til høyre for Esc, er ikke sikker du har sånn knapp på tastaturet da. hvordan tastatur har du?? og prøv å holde F-kanppen inne i et sekund da.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Har et Logitech Internett Navigator Keybord SE. Prøvde å holde F8 inne i ca. 3-4 timer (i strekk). Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 ser du den sølv-fargede tasten helt oppe i venstre hjørne som heter F-lock? det er f-tastelås! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Jeg må spise mer A-vitamin(eller noe sånt) Så den nettopp jeg og. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Idiotisk system det der btw. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 bare hyggelig, ja idiotisk er det. sinnsykt irriterende hvis man skal gjøre ting under innstalasjon av windows f.eks. F6 for scsi-drivere etc. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Vet at dette er ganske gammalt men lurer på hvorfor tastene mine ikke funker når jeg booter windows... eller jeg har installert windows på nytt.. så må jeg velge mellow Windows XP pro og Windows XP Pro... (har ikke installert ferdig windows...) Men det går ikke.. og jeg har bare 2 sek å velge på max kanskje 1 siden jeg skrudde den velge greia av når jeg hadde windows før siden det var plagsomt at jeg mått trykke enter hver bidige gang..! Har et gammelt tastatur.. men har prøvd med 2 forskjellige! den funker når jeg må velge ting i bios og når jeg valgte partisjon windows skulle bli installert på osv..! Når den begynner å boote den gamle som er formatert kommer det en feilmelding..! Håper på svar! (dette er en ganske pinlig situasjon men også irriterende siden jeg ikke kan bruke pcen!) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva må du trykke? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Vet at dette er ganske gammalt men lurer på hvorfor tastene mine ikke funker når jeg booter windows... eller jeg har installert windows på nytt.. så må jeg velge mellow Windows XP pro og Windows XP Pro... (har ikke installert ferdig windows...) Men det går ikke.. og jeg har bare 2 sek å velge på max kanskje 1 siden jeg skrudde den velge greia av når jeg hadde windows før siden det var plagsomt at jeg mått trykke enter hver bidige gang..! Har et gammelt tastatur.. men har prøvd med 2 forskjellige! den funker når jeg må velge ting i bios og når jeg valgte partisjon windows skulle bli installert på osv..! Når den begynner å boote den gamle som er formatert kommer det en feilmelding..! Håper på svar! (dette er en ganske pinlig situasjon men også irriterende siden jeg ikke kan bruke pcen!) Når du installerer Win på nytt så slett partisjonen(C:) først, da får du ikke multiboot (hvis ikke du har et OS til på en annen partisjon da?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå