Haraldson Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Mitt tips er å få inn noen andre farger som står til resten av designet og dets farger - ja, i det hele tatt ta i bruk flere farger på siden. Jeg quoter meg selv. (Det betyr altså hele siden - ja.) Lenke til kommentar
joffar Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Ser du har problemer med å bestemme deg, så da tenkte jeg at jeg skulle gi deg enda ett valg.. Disse to eksemplene jeg har gitt deg, er kuttet ut av ett større bilde, slik at det er mulig at du kan finne noe som passer bedre.. her er linkene bildet brukt for 12pxa bildet brukt for 12pxb Lykke til... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Hehe, leste vel posten litt for fort tenker jeg Skal se hva jeg får til.. Tenker på en litt rødbrun farge EDIT: takk takk joffar, men nå er det sånn at jeg sånn ca har bestemt meg får bilen siden fler tallet stemte på den, også likte jeg den best.. No offence Endret 28. august 2004 av Stish Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Stish: Da vil siden få en analog fargeklang, som det heter på fagspråket, og det kan være like så 'flatt' og kjedelig. Prøv å få inn noen andre farger enn rødlige og brunlige farger, bare husk på at det må passe sammen. Lenke til kommentar
joffar Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 No problem... lykke til videre.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Mr.Berg: Tusen takk for tips, men hva slags........ joffar: takk for det Endret 28. august 2004 av Stish Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) http://color.twysted.net kan være til hjelp. På den måten får du flere forskjellige farger som som oftest står fint til hverandre. Edit: Se også http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=280929 Endret 28. august 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Heh, nå er jeg innmari vrang men.. Fargene jeg fikk der var jo bare grønn-grå og grå å svart og i den duren der, og det ble ikke så veldig fint.. EDIT: den siste linken var fin *lese lese* EDIT2: ferdig å lese men jeg er fortsatt ganske usikker... Jeg driver å prøver meg fram, men jeg finner egentlig ingen andre en bruntød Endret 28. august 2004 av Stish Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Programmet som nevnes i artikkelen om farger (Color Schemer Studio) anbefales på det sterkeste, er et veldig bra program for å finne harmonerende farger! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Du må ha Mac for å bruke det.. Noe jeg ikke har Endret 28. august 2004 av Stish Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Du må ha Mac for å bruke det..Noe jeg ikke har Jeg kjører det på PC.. Edit: linken var ikke i selve artikkelen, men i et innlegg lenger ned. http://www.colorschemer.com/ Endret 28. august 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Åja jeg gikk på en annen link jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå