Flanger Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg skal oppgradere minne og må finne ut hvilket hovedkort jeg har for å vite hva som er kompatibelt med det. Vet dere en måte, eventuelt et program som gjør at jeg finner ut hvilket kort jeg har? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Du kan jo prøve Everest home edition eller sisoft sandra for å finne ut hvilket hovedkort du har.. Endret 27. august 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Takk Jeg fant ut at jeg har et AOpen AX34 hovedkort. På minne buss egenskaper står det: Bus type: SDR SDRAM Bus bredde: 64-bit Virkelig klokkehastighet: 133 MHz Effektiv klokkehastighet: 133 MHz Båndbredde: 1066 MB/s Betyr dette at jeg må kjøpe et sdram kort og ikke ddr? Noen eksempler på hva jeg bør kjøpe hvis jeg skal oppgradere til 256 eller 512 mb? Edit: Regner med det er dette hovedkortet? (link) Endret 27. august 2004 av Flanger Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Da må du ha SD-RAM ja Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Hva med to av denne? Vil det være et godt kjøp? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Siden du har via chipsett på hovedkortet ditt og ikke intel bx chipsett så skulle det gå. Anbefaler og handle hos Komplett.no og ikke pcutstyr.no da disse har fått klager her på forumet i det siste om slett kundebehandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå