Elwiz Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Bestillte for en tid tilbake en masse deler fra mpx, og skuffelsen var stor da jeg kom på posten å skulle hente pakken.. den hadde nemlig åpna seg i bunnen og inni lå min etterlengta cpukjøler løs i pakken Kjøleren virka fint, men hadde fått seg en kosmetisk smell, en trøkk i selve ribbene Sendte mail til mpx, og forklarte saken, og siden det er posten sitt ansvar å ta vare på pakken, regna jeg ikke med noenting fra mpx sin side. Men i dag ringte det en kar til meg fra mpx og sa de skulle sende meg en ny kjøler, kostnadsfritt, selv om det ikke er deres ansvar!!! Må bare si meg meget fornøyd med MPX og deres kundebehandling, det er slike ting som gjør meg til fast kunde GO MPX Lenke til kommentar
So|o Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Utrolig bra MPX ! Har alltid fått topp service når jeg har handlet hos de. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Wohoo Har alltid likt MPX best :-) Litt offtopic: Mange seier netshop har god service, men er den samme ? Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det var vel likevel deres ansvar om pakken åpnet seg i bunnen, posten ville vel påstå at MPX hadde pakket pakken uforsvarlig. Lenke til kommentar
Steffen2 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Nja, det var god service Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg synes nesten at det ser ut som om MPX.no begynner å dra fra Komplett.no som har hersket Hardware markedet en god stund nå Keep up the good work MPX Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Wohoo Har alltid likt MPX best :-) Litt offtopic: Mange seier netshop har god service, men er den samme ? jeg vil påstå at netshop setter standarden for andre nettbutikker. helt klart nummer 1 når det gjelder service Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Forresten: netshop har 160 gb for 595, og det er ikke prisfeil Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Forresten: netshop har 160 gb for 595, og det er ikke prisfeil Jo såg det. Bra tilbud Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Tror jeg skal satse litt på MPX, har ikke handlet hos de før.. men etter det som står ovenfor så virker det rimelig å handle hos de Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg må nok si at både MPX & NETSHOP imponerer på service så komplett taper nok mye kunder på å ikke ha samme servicen Den store taperen er nok datakjeden som så og si ikke har en ting av det jeg skal ha Men nr 1 hos meg er nok netshop Hilsen Mumiene (Bedriftkunde hos begge) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå