jrgen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Selger kitt colorcase neonlight black, kabinett. kjøpt i april. Har moddet det med vindu på toppen, vindu på sia(kjøpt). Du får med en blå 80*80 mm vifte som blir rød vis det er over 32 grader. En kald katode basick kit+ et rødt neon lys og to andre vifter, en rød led i front borret hull og skrudd den fast. Temperatur display i front, usb og firewire inngang. Vil ha 500 kr for det. betaler du 800 får du med en to måneder gammel strømmforsyning med to 80*80 mm vifter og 400 watt+ sound kontroller til katodene. mail meg får bilder. [email protected] Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Kjøp/salg/bytte er desverre ikke lov på dette forumet (hvis jeg ikke tar heeelt feil) Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Kjøp/salg/bytte er desverre ikke lov på dette forumet (hvis jeg ikke tar heeelt feil) Nix. Du har rett. Dette hører hjemme på bruktmarkedet... Moddis, klikk på han Lenke til kommentar
Opus Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Kjøp/salg/bytte er desverre ikke lov på dette forumet (hvis jeg ikke tar heeelt feil) Stemmer nok det ja. Bruk bruktmarkede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg