Artistic.Hipster Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Er helt ny i C4D å sitter her å prøver å lage meg noen abstracte bilder. Fant denne tutorialen men når jeg kommer til "3) Apply Hypernurbs" så skjer det ingenting, og dermed blir det ferdige resultatet helt bajs Noen som kan fortelle meg hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
N* Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) hyper nurbs er akkuratt som et "gruppe-objekt" (null-objcect). du må sette ting inn i det hvis du skjønner. den var artig den tutorialen forresten! prøvde meg Endret 27. august 2004 av N* Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) hyper nurbs er akkuratt som et "gruppe-objekt" (null-objcect). du må sette ting inn i det hvis du skjønner. den var artig den tutorialen forresten! prøvde meg Takker, det var slik resultat som du viste der jeg har lyst på Skal prøve nå med en gang Mitt ferdige resultat Endret 28. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå