FrenChie Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 HalTan : Hvorfor røsker du inn the tr00 og necro opplegget ditt hele tiden ? Provoserer meg ganske mye om dagen, tosk. Har du hørt uttrykket "selvironi" noen gang? Jeg tror du trenger en god porsjon. Har du hørt om ikke morsomt? Uansett om det er ironi, eller hva du vil ha det til. Spar de komentarene for deg sjølv. Så blir dagen så mye bedre for alle, fjott. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Ble Varg Vikernes jeg også, vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Har du hørt om ikke morsomt? Uansett om det er ironi, eller hva du vil ha det til. Spar de komentarene for deg sjølv. Så blir dagen så mye bedre for alle, fjott. Blahahaha så sur. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 black/death ber jo omtrent å bli narr av likevel Lenke til kommentar
monstar Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Vet ikke hvem det er en gang... Lenke til kommentar
gixer Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Har du hørt om ikke morsomt? Uansett om det er ironi, eller hva du vil ha det til. Spar de komentarene for deg sjølv. Så blir dagen så mye bedre for alle, fjott. Blahahaha så sur. Au, den tror jeg satt gitt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Abbath, jaja. Sånn kan det gå. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Dead : Iam studing how people will react when my blood is streaming evrywhere. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Han ble jeg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå