Jan1984 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hei er det noen som vet når rome total war kommer ? Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Trur faktisk det vart i september en gang... håper jeg har rett.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hei. Ved å søke på hele, eller deler av produktets navn i Gamer.nos søkemotor, vil du få opp en oversikt over produktsider i fet skrift øverst i resultatlisten. Klikk på produktet du leter etter, og du vil få opp en informasjonsside med blant annet lanseringsdato, beskrivelse, skjermbilder og artikler. Eksempelvis for produktet du her leter etter: http://gamer.no/produkt.php?produktid=14539 Vi er klar over at disse produktsidene ikke er godt nok synlige, og vil gjøre noe med det om få måneder. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Trur faktisk det vart i september en gang... håper jeg har rett.. Du har rett! Lenke til kommentar
Jan1984 Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Hei. Ved å søke på hele, eller deler av produktets navn i Gamer.nos søkemotor, vil du få opp en oversikt over produktsider i fet skrift øverst i resultatlisten. Klikk på produktet du leter etter, og du vil få opp en informasjonsside med blant annet lanseringsdato, beskrivelse, skjermbilder og artikler. Eksempelvis for produktet du her leter etter: http://gamer.no/produkt.php?produktid=14539 Vi er klar over at disse produktsidene ikke er godt nok synlige, og vil gjøre noe med det om få måneder. ja men det står forskjellig dato andre steder Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Er vel ca. 21 september det er prat om som jeg har sett mest av...(eller no.) Satser rundt der jeg.. Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Ifølge leverandør, Får vi det i butikken 25. sept. Glede seg, glede seg, glede seg! Happy, happy, Joy joy! Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 I mellomtiden får vi nøye oss med å lese denne previewen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå