Gå til innhold

Lage boot CD

jering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du prøvd http://www.cdburnerxp.se/?

Jeg lastet ned dette imaget og brente ut med CDBurnerXP, og det funket fint.

Men når jeg brenner image fila jeg laget av Ghost-oppstartsdisketten får jeg samme feil som da jeg brente med Nero: "Boot disk failure"

Disketten funker fint når man booter med den.

Noen tips?

Om noen har et image av en ghostdiskett for Intel Pro 100 (laget med Symantec Ghost 2004) hadde det vært knall om det kunne lastes opp eller mailes til meg: jering"att"c2i.net

Har også laget en image fil og lagt på en CD med Ultimate Boot CD, men der også kommer det "Boot disk failure" når jeg laster imaget.

Skjønner bare ikke hvorfor...

Har prøvd å lage disketten på flere forskjellige PC`er, så jeg tviler egentlig på at det er noe galt med disketten.

Er veldig åpen for forslag nå...har brukt mange timer på dette...

Endret av jering
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fjernet en av de 6 driverne og la til 3Com 509B driveren, men når den skal lastes får jeg feilmelding om at en feil oppstod ved forsøk på deling på null eller noe i den duren. Velger jeg en annen driver går det greit, så det må være selve driveren. Filen heter ELNK3.DOS. Lastet ned den samme filen fra 3Com`s driversider, men fikk samme feil da.

Noen som har klart å lage boot for dette nettkortet?

Lenke til kommentar
Fjernet en av de 6 driverne og la til 3Com 509B driveren, men når den skal lastes får jeg feilmelding om at en feil oppstod ved forsøk på deling på null eller noe i den duren. Velger jeg en annen driver går det greit, så det må være selve driveren. Filen heter ELNK3.DOS. Lastet ned den samme filen fra 3Com`s driversider, men fikk samme feil da.

Noen som har klart å lage boot for dette nettkortet?

Går hvertfall ikke ann å lage Multicard diskett med 3Com 509b på. Må ligge alene den driveren. Kanskje det gjelder her også? :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...