DevianX Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 vet noen om bra ftp servere?? Jeg har en egen på over 200GB. Vennligst send meg en privat mail, og da kan vi utveksle litt servere og slikt!! Håper noen gjør det!! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Håper moderatorene utestenger deg jeg :smile: Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 15:48, Divxdude skrev:vet noen om bra ftp servere??Jeg har en egen på over 200GB. Vennligst send meg en privat mail, og da kan vi utveksle litt servere og slikt!!Håper noen gjør det!! Åssen linje har du? :grin: Lenke til kommentar
normal Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 det er da låv å dele filer bare de ikke er ulovlige :razz: sleng de ut her så vi og kan få titte da Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Eg veit om en kar som har 100 mb linje full duplex, og ca 600 GB tror eg ++. ganske kjekt når det engang er LAN her kor eg bur. Da får eg alt det nyeste... :smile: Menne... veit ikkje kas IP han har... Lenke til kommentar
house Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 nå kommer det snart en morgen gretten mod og stenger posten, skjerp dere, les retningslinjene, om hva som er lov og ikke liv.. linking til warez er en av dem Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 Hey jeg har 3.6mbits linje full duplex Lenke til kommentar
house Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 16:43, cubic skrev:Hvem snakker om warez? :smile: ganske innlysende det ? ikke sant ? ikke spill dum. ingen har 200gig+ med shareware programmer, da har du problemer Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 16:48, house skrev:ganske innlysende det ? ikke sant ? ikke spill dum. ingen har 200gig+ med shareware programmer, da har du problemer helt innlysende. At slike tråder som denne ikke blir sletta ASAP er ikke bra. Nå er tråden åpen så lenge at tradere får kontakt og de står som vinnere uansett hva som skjer. Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 17:28, Anders Leipsland skrev: Quote: On 2002-05-04 16:48, house skrev: ganske innlysende det ? ikke sant ? ikke spill dum. ingen har 200gig+ med shareware programmer, da har du problemer helt innlysende. At slike tråder som denne ikke blir sletta ASAP er ikke bra. Nå er tråden åpen så lenge at tradere får kontakt og de står som vinnere uansett hva som skjer. Uten bevis så kan dere ikke påstå at det er 200Gb med warez.. Kanskje har har private filmer han vil dele Man er uskyldig til det motsatte er bevist...... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 20:16, RC1 skrev:Uten bevis så kan dere ikke påstå at det er 200Gb med warez.. Kanskje har har private filmer han vil dele Man er uskyldig til det motsatte er bevist...... Så lenge det er "overveiende sansynlig" så holder det, trenger ingen konkrete bevis. Og det et i straffesaker. I private saker så er det bare hva som er mest sansynlig Synes moderatorene er feige her jeg. Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Ingen her vet hva karen har på dataen sin. Å begynne å spekkulere i det er bare dumt. Om moderatorene gjør noe med denne posten her er det et overtramp. Skulle likt å se en person bli dømt for noe ved å referere til mengden data som er lagret. Rune. Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Og, en kompis av meg har 600GB med lovlig MP3 stoff liggende på en server. Han driver formidling av sanger som ikke er utgitt på plate, mao band og musikere som vil vise seg frem for plateselskaper osv. Han hadde blitt jekla sur om noen hadde forhånds dømt ham fordi mengden data var stor. Rune. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 21:08, Kina bill skrev:Ingen her vet hva karen har på dataen sin. Å begynne å spekkulere i det er bare dumt. Om moderatorene gjør noe med denne posten her er det et overtramp. Skulle likt å se en person bli dømt for noe ved å referere til mengden data som er lagret. og vi burde kanskje ikke dømme forbrytere heller da? Egentlig burde aldri orderud blitt dømt fordi det finnes ikke et fnugg av bevis mot dem. Når fyren kaller seg "Divxdude", har mange posts som omhandler divx, og sier "Vennligst send meg en privat mail, og da kan vi utveksle litt servere og slikt!!" så er det soleklart at det er snakk om warez, hvorfor ellers må det tas så skjult? Setter gjerne 1000 spenn på at der er snakk om ulovlige filer her jeg. nei skal slike innlegg godtas kan man like godt bare slippe løs alle som har lyst å trade. Man må bare ikke si hva man skal trade fritt, men man kan si "filmer" for da kan man mene private fotoopptak. Det blir forøvrig dømt mange uskyldige personer i norske domstoler. Om vi dømmer alle som sier at de har en 200GB FTP og vil bytte servere så er jeg sikker på at vi vil dømme færre prosentvis uskyldige enn de norske domstolene. står på mitt; å ikke slette denne diskusjonen er FEIGT! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Warez? det kan jo være han har en 200GB ftp med tekst dokumenter han har skrevet... det var selvsagt min umiddelbare reaksjon... send meg en mail, så skal jeg gi deg adressen til ftp serveren min. (234 hexabytes med .txt filer) Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 20:16, RC1 skrev:Uten bevis så kan dere ikke påstå at det er 200Gb med warez.. Kanskje har har private filmer han vil dele Man er uskyldig til det motsatte er bevist...... Quote: On 2002-05-04 21:08, Kina bill skrev:Ingen her vet hva karen har på dataen sin. Å begynne å spekkulere i det er bare dumt. Om moderatorene gjør noe med denne posten her er det et overtramp. Skulle likt å se en person bli dømt for noe ved å referere til mengden data som er lagret. Det er da ikke snakke om å dømme folk her! Det er snakk om retningslinjene til dette forumet. Blir derfor litt drøyt å bruke ordet 'dømme'. Det verste som kan skje er tross alt at threaden blir stengt/sletta. Ingen som skal i fengsel eller få bøter. Forumet prøver å holde en seriøs profil og unngå ulovligheter, og da kan man fint stenge tråder som helt klart dreier seg om warez selv om man ikke har bevis for det. Og i dette tilfelle er vel saken ganske opplagt... Blir litt tåpelig med all kveruleringen om at man har 200gb med matoppskrifter fra bestemor o.l. Sånn helt til slutt: Hva med å poste IP-adressen til serverne deres en annen gang. Er jo ikke noe farlig det - de innholder jo bare fritt distribuerbare filer ikke sant? Lenke til kommentar
shahin Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Hardware.no burde lagt en sites guide med ip, innhold på server, hastighet, antall brukere osv. :smile: Men skjønner jo at dette ikke går når HW.no vil være en "lovlig" side (Divx Guide'en på hw.no er jo mer "ulovlig" enn denne tråden, menmen). Lovlig og PC er to ord/ting som ikke passer sammen, men ikke noen vits å starte den diskusjonen igjen :smile: Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Quote: og vi burde kanskje ikke dømme forbrytere heller da? Egentlig burde aldri orderud blitt dømt fordi det finnes ikke et fnugg av bevis mot dem. Ikke bevis i Orderud saken, leser du aviser og ser på nyheter i det hele tatt? Hvorfor hadde da aktoratet noe de kalte bevisførselen i Orderud saken om det ikke fantes bevis? Denne bevisførselen varte i over 3 dager. Det fantes haugevis av beviser, men ingenting som direkte viste til at de dømte hadde utført selve draps handlingen. Idiotisk sammenligning du har der for øvrig. Husker så godt en person her på forumet som snakket så varmt om anarki på nettet og hva det innebar. Det var for øvrig den samme personen som tidligere kalte seg for den største fjortisen... og som nå av en eller annen grunn irriterer seg smålig over antall punktumer osv som er satt etter en setning. Irriter deg i hjel men hold deg borte fra meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rune. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg