Dirty2 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hei eg kjøpte Prix pc en,, reinstallerte med winxp PRO, alt virker untatt kort leseren, firmware uptare virker ikkje, og eg sitter rett og slett fast. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hva mener du med at den ikke virker? Prøv å være litt mer informativ om du ønsker hjelp/gode svar. Dukker removable drives opp? Får du enkelte typer kort til å fungere eller ingen i det hele tatt? Har du prøvd med et minnekort? .. etc. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Medion legger driverene sine inn på en cd som heter "software and appliactions disk", og på en partisjon som hetter D: backup. Her skal det ligge drivere til kortleseren under Chipset eller Card reader... Særdeles enkelt med drivere på de maskinene Om det ikke ligger noe der, ring medionsupport på 80084300 Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hei eg kjøpte Prix pc en,, reinstallerte med winxp PRO, alt virker untatt kort leseren, firmware uptare virker ikkje, og eg sitter rett og slett fast. Du kan jo spørre kassadama på Prix om hjelp? Lenke til kommentar
veloek Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hei eg kjøpte Prix pc en,, reinstallerte med winxp PRO, alt virker untatt kort leseren, firmware uptare virker ikkje, og eg sitter rett og slett fast. Du kan jo spørre kassadama på Prix om hjelp? lol! Lenke til kommentar
Dirty2 Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Hei igjenn,, ///Den litt meir informative versjonen... Eg kjøpte pc på Prix formaterte c: Installerte Win Xp Pro fordi home ikkje har alle funksjonene eg liker å ha. Fikk installert alle program, skjermdriver, nettverks kort, osv,,,, Men når eg kom til Connect xl tingen, da stoppet det opp. Eg installerte flash driver, tok firmware update restartet maskina så putta eg i eit SD kort, ingenting skjedde, gikk på d:\driver\carddriver\flashcard dobbelklikka på mkbootw.exe Fann ingen minnekort. Fikk tips om å slå av maskina og ta strømmen i 30 sek, (venta 5 min som er lenge nok) Ingen forandringer,,, Og i enhetsbehandling er det ingen gule ikon, alt ser bra ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå