BigDaddy Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hva syns dere er best til å sette opp TV ut med.? For min del har jeg kun brukt nvidia. Er det noe alla det samme med ATi? Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hva syns dere er best til å sette opp TV ut med.? For min del har jeg kun brukt nvidia. Er det noe alla det samme med ATi? Nvidia sine drivere har flere/bedre justeringsmuligheter enn ATI. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 ATI har bedre bildekvalitet og fyller hele skjermen uten å måtte justere noe. Lenke til kommentar
BigDaddy Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Nvidia sine drivere har flere/bedre justeringsmuligheter enn ATI. Ok. Jeg har fått intrykk av det. Men har hatt problemer med å clone skjerm. Får kun bilde på en skjerm. Fikk til å clone med en gammel driver, though. Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) ATI har bedre bildekvalitet og fyller hele skjermen uten å måtte justere noe. TV-ut billedkvaliteten på nyere Nvidia/ATI kort er identisk. Jeg har et 9600 AIW (betalte 2000 spenn for et halvt år siden) og et billig FX 5200 (500 spenn på elkjøp) og kvaliteten er helt lik. Personlig foretrekker jeg Nvidia pga av alle innstillingsmulighetene i driveren. Edit: hvis du følger med på diverse HTPC forum vil du se at mange anbefaler billige FX kort pga bedre driverinstillinger. TV-ut kvalitet er ikke et spørsmål siden den ikke er så forskjellig som den en gang var. Endret 27. august 2004 av Uberbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå