alibaba Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Jeg kjøpte et EPoX EP-8KHA+ og div andre komponenter på http://www.databutikken.com. Satte alt sammen og fyrte opp.. Hovedkortet meldte om feil på ram'en. Testet alle andre komponentene ikke no prob. Så jeg sendte hovedkortet tilbake og fikk et nytt et siden databutikken.com var ening i at det var defekt. Jeg satte alt sammen og fyrte opp på nytt. Heldigvis funket det denne gangen, men etter 3 timer forsvant bildet helt plutselig. Hovedkortet meldte ingen feil. Testet skjermkortet og alle de andre komponentene engang til, ingen feil. Så jeg har nok en gang sendt hovedkortet tilbake. Denne gangen har jeg bedt om et MSI kort i retur. Forståelig nok... Jeg kan ha hatt maks uflaks og fått to defekte hovedkort etter hverandre. Dette har jeg aldri opplevd. Har heller aldri opplevd et defekt hovedkort fra Abit eller MSI, men har ikke hatt personlig erfaring med mer enn fem forskjellige hovedkort. Så jeg mener at sannsynligheten for at nettopp du kan få et defekt EPoX EP-8KHA+ i posten, basert på mine erfaringer, er større enn andre hovedkort produsenter. Bare til informasjon.... Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Tja, vet ikke helt om én persons opplevelser med kortet er nok til å komme til en sånn konklusjon. Mitt 8kha+ har fungert perfekt fra første stund.. Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 Nei, kanskje ikke. Men det er veldig mange andre hovedkortprodusenter som lager fine kort oxo.... SÅ det er null problem å velge en annen. Å få et defekt kort er veldig slitsomt. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Uffamei, defekte komponenter er noe møkk. Jeg vet nøyaktig hvor fælt det er. Mitt første pc kjøp ble en mildt sagt dårlig opplevelse. Følte virkelig det var en dårlig måte å bruke alle pengene fra konfirmasjonen! Hadde bestilt MSi K7Pro, Athlon 650, 128mb PC100 osv. Sleit i noen måneder trur jeg! Satt en hel helg i strekk og prøvde å legge inn Windows. Klikket hver gang i innstallasjonen, helt tilfeldig hvor! Prøvde pokker meg Win 95, Win 98, Win 98SE, Win ME, Win 2000, fra forskjellige cd'er.. Sjekket alle kabler, dobbelt sjekket, jaha, et mareritt! Hovedproblemet var kanskje at jeg ville forsikre meg om at det IKKE var BRUKERFEIL at pc'en ikke ville fungere. Endte med laange og mange e-mail'er til Komplett, og sendte inn PC'en.. Nå fikk jeg inn OS, men 3d klikka pluss pluss. Sendte inn PC'en fire ganger tror jeg, før den fungerte!! Det blei leenge uten bra PC. Så når PC'en fungerte var den ikke så bra lenger.. ARGH! Lenke til kommentar
Syntech Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 har selv ett 8kha+.. det funket fra første stund å funker ennå Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Ingen problemer, what so ever! Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 har vurdert dette kortet selv, er det skikkelig bra til oc? har vannkjøling og tordenfugl 1400/266? hva tror dere den kan klokkes til? Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Sjekk denne: http://www.amdmb.com/vb/forumdisplay.php?forumid=9 Beste forumet for Epox hovedkort Lenke til kommentar
Syntech Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Mitt kjører jeg på 202 mhz fsb.. men får ca samme memory scores som med minne på ca 166 cas 2.. men mine memory scores kicks ass så det er ikke så farlig :smile: Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Du har nokk hatt maks uflaks. Hadde et 8KHA+ før som jeg aldri hadde noen problemer med, bortsett fra at jeg klarte å grille det da :razz: Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Mitt 8kha+ har fungert over all forventning! Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 alibaba du er max uheldig, mitt 8kha+ kort har vært det beste HK'et jeg noengang har hatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå