BigDaddy Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg kjøpte dette skjermkortet i forrige måned. Men er langt fra fornøyd. Har dere noen andre annbefalinger? Burde jeg gå over til ATi? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg kjøpte dette skjermkortet i forrige måned. Men er langt fra fornøyd. Har dere noen andre annbefalinger? Burde jeg gå over til ATi? Tja.. lite å velge i den prisklassen. Mest sannsynlig er det beste kjøpet ett 9600xt, men det ville neppe lønne seg. Er du utrolig heldig finner du ett 5900xt kort til den prisen. Jeg har sett det til 1330,- Ellers kan du legge på 200 kr. og kjøpe ett 9800 Pro kort. Lenke til kommentar
BigDaddy Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Før hadde jeg Ti4200 med 64 ram. Jeg fikk så vidt mere poeng på 3dmark.!! Maskinen jeg har er: [email protected] 1024ram 7200s-ata disker Trodde det skulle gjelpe mye med den oppgraderinga. Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Hvis du går til side 5 på produktguiden for skjermkort, så finner du skjermkort i den prisklassen. PowerColor AIW 9800SE er kanskje interessant? Du kan aktivere 4 ekstra pipelines på det skjermkortet, og hvis du er heldig (?), så er det få eller ingen artifacts med de ekstra pipe´ene aktivert. Dessuten så er det et AIW skjermkort, så det er også et TV-kort. Endret 27. august 2004 av emacoolit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå