Gå til innhold

Mulig å overføre sanger frå iPod til iTunes?

Anbefalte innlegg

Her er situasjonen: Eg har ein iPod G3 20GB, og søstera mi har ein iPod Mini 4GB. Eg har masse sanger på maskina\iPoden som ho gjerne vil ha overført til maskina si.

Då tenkte eg at når me først har iPod, som lagrer musikken, så må det vel være mulig å overføre sanger frå min iPod, til iTunes på maskina til søstera mi.

Men så har eg hatt litt problemer med akkurat dette. Korleis oppfører iTunes seg når den merker ein ny iPod i tillegg til den som ho bruker? Det eg er ute etter, er at min iPod kjem opp på maskina utan at det blir overført eller sletta noko som helts på den (synkronisering med iTunes) og at eg då kan dra dei sangane eg vil frå iPod og til iTunes.

Første gangen eg kobler iPoden til maskina, får eg då opp menyen der eg kan velge om den skal oppdatere automatisk før den eventuelt gjer det? Eller vil eg miste alle sangene før eg rekker å gjere noko som helst?

Alternativet er jo å legge dei sangene som ho skal ha rett inn på iPoden, men det er litt enklare på denne måten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

hvis ipod er som de mp3 spillerene jeg har sett, så kommer den opp som egen harddisk, og da burde det da være enkel sak å lagre den på datamaskinen, og overføre til hennes pod etterpå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...