Jakob Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Har planer om å kjøpe Gainward Ti4200 når det kommer i butikkene, har noen erfainger med Gaiward?? Sånn som 2d kvalitet, Tv-ut kvalitet, dual, software, tv-in osv?? Tenker spesielt på Golden Sample Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Det som trekker folk mot Gainward istedenfor de andre kortprodusentene er vel at Gainward gjerne bruker minnebrikker av bedre kvalitet enn konkurrentene, og ofte også raskere minne. Det gjør kortene deres meget overklokkbare. 2D kvalitet, tv-ut, tv-inn er vel ikke særlig forskjellig fra andre produsenter. Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Kjører selv Gainward med GeForce her. De er blant de mer rimelige kortene, men med samme spesifikasjonene som mye dyrere kort. Har ikke hatt noe problemer med dette kortet. Kvaliteten vil imidertid være avhengig av brikkesettet du velger. Har ingen kjennskap til det kortet du spesifiserer, men det er nok ikke dårligere enn tilsvarende kort fra mer kjente merkevareprodusenter. Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Hei. Kan trygt anbefale deg å kjøpe et Gainwardkort. Jeg fikk mitt Gainward GF4Ti4600 Golden Sample forrige helg og hele denne uken har vært en fest for øyet når jeg har fyrt opp spill som RtCW, Medal of Honor og Jedi Knight 2, guffet alt opp på max og spillene kjører uten problemer :smile: NYDELIG!! Var veldig fornøyd med TV-ut delen av dette kortet da de endelig har fått bort den sorte rammen som blir når du kobler kort til TV'n. (Såvidt jeg vet er dette tilfelle på alle GF4Ti kort) 2D-kvaliteten skal visstnok være bedre på Gainward sitt kort enn hos de andre produsentene, hadde visst brukt bedre filter elns. Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 15:48, NeoTech skrev:Hei.Kan trygt anbefale deg å kjøpe et Gainwardkort. Jeg fikk mitt Gainward GF4Ti4600 Golden Sample forrige helg og hele denne uken har vært en fest for øyet når jeg har fyrt opp spill som RtCW, Medal of Honor og Jedi Knight 2, guffet alt opp på max og spillene kjører uten problemer :smile: NYDELIG!!Var veldig fornøyd med TV-ut delen av dette kortet da de endelig har fått bort den sorte rammen som blir når du kobler kort til TV'n. (Såvidt jeg vet er dette tilfelle på alle GF4Ti kort)2D-kvaliteten skal visstnok være bedre på Gainward sitt kort enn hos de andre produsentene, hadde visst brukt bedre filter elns. Jøss, du er heldig, som har det kortet. Det er jo beste kortet på markedet jo :smile: Har du prøvd å klokke det?? Vet du hva slags minnebrikker som sitter på, og hva slags ns det har?? Regner med at ti4200 ikke har så veldig mye tregere minnebrikker enn det ditt har. Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 16:38, Jakob skrev:Jøss, du er heldig, som har det kortet. Det er jo beste kortet på markedet jo :smile:Har du prøvd å klokke det?? Vet du hva slags minnebrikker som sitter på, og hva slags ns det har??Regner med at ti4200 ikke har så veldig mye tregere minnebrikker enn det ditt har. TI 4200 har en anna type ram enn ti4400 og ti4600. ti 4200 har den gamle typen ram som er kvadrat formet og ikkje tar like mykje plass, men yter dårligere. mens 4400 og 4600 har det nye BGA-formatet som kan levere raskare/bedre ram. DERFOR kan du ikkje klokke 4200 like mykje som dei andre korta...+ noken andre ting da, hovedsaklig den gamle typen ram. Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 6. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2002 Noen fler erfaringer med Gainward?? Ser at ganske mange her på forumet har Gainward.. Lenke til kommentar
PMAndersen Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Ja jeg har et Gainward gf3 med VIVO og det suger nissep*** Kjøpte dette korte kun for å ha muligheten til å ta inn noen videosnutter på maskinen, og bildet ser ut som at noen har spydd på det pluss den dropper 40% av framesa. Har et GF2 GTS kort her på jobben, ASUS, og det mister ikke en eneste frame når jeg capturer, da ville jeg tro at et GF3 kort ville være like bra, om ikke bedre, men neida. Ellers er jo yteslen på GF3 kortet fra Gainward upåklagelig, litt surt at jeg kjøpte nytt for å få en vid inn som ikke fungerer :sad: Noen som har noe erfaring med dette foresten? (videocapturing på Gainward kort) PMA Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Jeg har et Gainward-kort jeg er veldig fornøyd med. Klokket fra Ti200 opp til "nesten" Ti500. :smile: (se signatur) Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Har brukt gainward kort selv i noen år no.. og har brukt deres kort i maskiner jeg har byggd til andre... anbefalt dem til venner osv.. De har funka nydelig for meg, de pleier alltid å være blandt de blilligste og ha mest ytelse... Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg liker Gainward. Blir nok et GF4 4200 fra de til sommeren... Har ikke prøvd caputre så på det området kan jeg ikke uttale meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå