ulfpaul Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hei! Først en typisk Telenor historie! Ble oppringt av Telenor om tilbud på ADSL. Hadde ISDN, så jeg sa ja. Går på nettsiden og ser at jeg kunne ha fått et sett Logitech Z-640 5.1 høytalere til 1kr hvis jeg bestilte på nett. Ringer 05000 og klager. Får beskjed at de ikke nevnte tilbudene ved telefonsalg!!! Men skulle se hva han kunne gjøre. ADSL pakken kom etter 8 uker! Men først etter purring. Ingen høytalere. Ringer tilsammen 4 ganger og forbanner hele bedriften og truer med død og ..... Disse høyttalerene SKULLE jeg ha! Følte meg skikkelig lurt! Siste karen fiksa det. Etter 3 mnd!!! God bless him! Men så til problemet mitt. Jeg får ikke lyd i de bakre uannsett hvordan jeg kobler på lydkortet. Har Creative SB live (wdm).( sier maskinen) Har ikke selv satt det inn. Kortet har 4 uttak+jord. ER det bare et simpelt 2 kanalskort? Råd?? Freddy Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Du har nok desverre ikke noe 5.1 kort nei.. De første SB Live korta var bare 4.1. Du skulle nå fått lyd bak uansett da. Nå vet jeg ikke åssen ledningene fra høyttalerene dine ser ut da.. Står her at det sette funker med 4.1 også: Logitech Z-640 Edit: På lydkortet ditt.. Det grønne hullet er til front høyttalere og det svarte til de bak. Hvis det hjelper no.. Endret 27. august 2004 av Nosferatu Lenke til kommentar
xoop Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Mitt Soundblaster Live! var iallefall 5.1 Grønn plugg= Høyre Venstre Sort Plugg = Bak Høyre Venstre Gul Plugg = Senter og subwoofer Lenke til kommentar
ulfpaul Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Virker nå! En tur innom Creative sin side, og allt ble så meget bedre! Utrolig at noe så smått kan lyde så bra!!! Freddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå