skaven Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Case1: Plutselig når jeg prøver å spille av en .mpg fil så kræsjer maskinen helt.. Kun av med strøm fungerer!! Dette gjelder i alle avspillingsprogram! Men de andre film formatene fungerer helt fint, også dvd avspilling... Har avinstallert alle kodek'ene som ligger under leggtil/fjern programvare,,,, og lagt disse inn på ny... MEN jeg finner pokker meg ikkje feilen...... Forslag mottas med takk!! Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Det samme skjer med meg når jeg skal åpne .wmv filer i Windows Media Player. Andre filtyper går fint. Samme skjer hvis jeg skal streame slike filer i browsere. Rett før den skal spille av filmen, altså i forberedelsene, så fryser maskinen helt. Men dette skjer ikke absolutt hver eneste gang jeg prøver å spille av. Men ca. 80-90%. Kjører Windows Media player 9 og Win2k SP4. Noen som kan hjelpe oss? Endret 30. august 2004 av Jan Åge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå