Gå til innhold

National Lampoon's Senior Trip (1995)

Celsior

Anbefalte innlegg

Hallo.

Er hjemme med influensa og kom plutselig på en gammel komedie jeg så på TV1000 for noen år tilbake.

På videnett.no der ligger den ikke, betyr det at den ikke finnes på utleie i Norge..? Og, er det noen som tilfeldigvis vet hva den evt norske tittelen er?

Filmen er kort sagt svært enkel, men en del av humoren i filmen skiller seg ut ifra den vanlige "college"-komedien som vi så altfor ofte har sett (hence; Nat. Lampoon filmene med unntak av C. Chase sine), og dertil er lite morsom.

Det er ihvertfall lettfattelig underholdning når man er syk. Skulle gjerne sett den igjen...

Endret av Celsior
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den heter School Trip i norge... :roll: Idioter som bytter en engelsk tittel med en ny engelsk tittel. Spy av slikt (spyr av all tittelskifting egentlig, uten om barnefilmer). Jeg fant den ikke under tittelen School Trip heller, men jeg vet jeg har sett den på en utleiebutikk. Du kan kjøpe den for 92kr på www.dvdsoon.com hvis du ikke finner den (kanskje billigere noen andre steder, men orker ikke å lete for deg...sorry) Fantastisk film ja, en av mine favoritter i komediesjangeren. Hadde den på VHS en gang i tiden, men har sikkert lånt den vekk til noen som ikke vil levere den, for jeg har ikke sett den på lenge.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Den heter School Trip i norge... :roll: Idioter som bytter en engelsk tittel med en ny engelsk tittel. Spy av slikt (spyr av all tittelskifting egentlig, uten om barnefilmer). Jeg fant den ikke under tittelen School Trip heller, men jeg vet jeg har sett den på en utleiebutikk. Du kan kjøpe den for 92kr på www.dvdsoon.com hvis du ikke finner den (kanskje billigere noen andre steder, men orker ikke å lete for deg...sorry) Fantastisk film ja, en av mine favoritter i komediesjangeren. Hadde den på VHS en gang i tiden, men har sikkert lånt den vekk til noen som ikke vil levere den, for jeg har ikke sett den på lenge.

Det er jo kjempemessig svar da.

Skal prøve å spore den opp, men tviler på at jeg vil finne den på utleie. Får vel prøve å finne den som kjøpe-DVD. Den lå ikke inne hos dvdsoon.com, på tross av at de hadde sikkert 15 titler(!) med National Lampoon-filmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...