Tfosheim Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Dobbel grafikk fra Albatron Albatron er klar med en "ny" vri på Intels 915P-brikkesett: Selskapet lanserer nå hovedkort med både AGP og PCIe-slotter - som betyr at man kan kjøre AGP-grafikk i dag og oppgradere til PCIe senere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det er mulig noe for meg, fordi gidder ikke å ha PCIe, når jeg har Matrox Parhelia på AGP 4x. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Har sett kort med AGP slott, plassert på AGP broen men dette virker jo mye lurere - og nvidia har jo bevist at en slik konverter har fint lite å si for faktisk ytelse. Kan kjapt bli et aktuelt kort det derre, har en 9800PRO jeg egentlig ikke er 100% klar for å bli kvitt men jeg innser at en 2.6C på sikt godt kan byttes til en 560/3.6 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hm, går det an å bruke ett PCI express + ett AGP kort samtidelig? funka jo för med vanlig pci och agp. da kan jo det hovedkortet se jävlig aktuellt ut for folk med AIW kort.. =) Bruke det ene grafikkortet til tv, film etc.. det andre til spill og mere krevende saker? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 [quote name='H_Bozz' date='27/08/2004 : 11:39'] hm, går det an å bruke ett PCI express + ett AGP kort samtidelig? funka jo för med vanlig pci och agp. da kan jo det hovedkortet se jävlig aktuellt ut for folk med AIW kort.. =) Bruke det ene grafikkortet til tv, film etc.. det andre til spill og mere krevende saker? [/quote] Ja, i prinsippet skal det jo gå, men som separate løsninger. Det vil si at du vil ikke kunne bruke begge grafikkortene samtidig til å tygge på spill da dette krever spesiell hardware og drivere. Det spørs om ikke 16x PCI-e bussen deaktiverer AGP bussen til nordbroa når den er aktivert. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hmm, mye rart ute på pc markedet for tiden men definitivt et bedre valg for de som allerede har et godt AGP skjermkort, og bare vil bytte cpu og ram Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hmm, spennendes.. gidder ikke og gå til innkjøp av et pci-e kort. Så dette er en mulighet for meg Det gjenstår bare og se hva dette kortet yter i tester.. Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hvor mange fysiske PCIe-lanes er koblet til AGP-porten, da? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hmm.... kunne godt tenke meg et HK som støtter dobbel AGP.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå