melli123 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) oki..takker for svaret Waldmeister! EDIT: JA! Nå unka det Waldmeister, noe du sikkert viste, men hva var det du gjorde...Jeg mener jeg gjorde akkuratt det samme som deg, bare at jeg kalte filene hei, isteden for style og meny... Endret 28. august 2004 av VgaR Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Det har ikke noe å si hva du kaller filene. Sammenlign html filen min med din. Etter en stund finner du sikkert noe som ikke stemmer hos deg. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Jepp...skal se på det nå, men tusen takk for at du tok deg tid til å svare...jeg kommer sikkert til å spørre flere ganger, men jeg skal prøve å finne ut av ting først før jeg spør.... men takk for hjelpen! EDIT: hva er det denne gjør øverst? <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml"> Endret 28. august 2004 av VgaR Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) oki..takker for svaret Waldmeister! EDIT: JA! Nå unka det Waldmeister, noe du sikkert viste, men hva var det du gjorde...Jeg mener jeg gjorde akkuratt det samme som deg, bare at jeg kalte filene hei, isteden for style og meny... Det gjor du sikkert, men kanskje du glemte <link href="style.css" rel="stylesheet" type="text/css" /> mellom <head> og</head> Endret 28. august 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 jepp, tror det. Men jeg glemte det sikkert ikke...jeg viste ikke at det skulle være noe der...hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå