KjellV Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hvorfor kan ikke alle i vår lille verden være venner og slutte å svindle folk? "Nå må vi være venner her", som et tidligere forummedlem ofte sa på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Det skulle jo bare mangle... Om det bare hadde vært så vel.. Ikke mange som viser samme service som netshop gjør her! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hadde de latt meg betale med VISA eller MASTERCARD så ville jeg ha grodd fast hos netshop Ja, hvorfor i p*kker tar de ikke kort? Svar oss! Det er mye ekstra styr og kostnader, og i tillegg er det problemer med kortsvindel.. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 jeg hadde handlet der hvis jeg hadde bodd i nærheten av "hentebua" men det gjør jeg ikke så jeg får klare meg uten de (gidder ikke betale et par 100 kr. i frakt) Lenke til kommentar
John P. Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 kjempe fornøyd med netshop, fikk varer jeg bestile dagen før! så raskt gikk det. Det er jo helt genialt! Tenk dere når nettbutikkene begynner å sende ut varene du trenger før du har kommet så langt som til å bestille dem! Før du selv er klar over at du trenger varene til og med! Sorry, det var sånn jeg forsto innlegget ditt aller først, så jeg måtte bare bruke muligheten. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Det er jo helt genialt! Tenk dere når nettbutikkene begynner å sende ut varene du trenger før du har kommet så langt som til å bestille dem! Før du selv er klar over at du trenger varene til og med! Sorry, det var sånn jeg forsto innlegget ditt aller først, så jeg måtte bare bruke muligheten. Hehe, det er en fin linje mellom god service og direkte svindel Lenke til kommentar
Beop Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Klokka 22.30 idag sendte jeg forespørsel om å få kvantumsrabatt hos netshop ved bestilling av minst 10 Netshop cl1557. Fikk svar i løpet av 10 minutter!!! Og dette på kvelden.... Har den 24 timers vakt? BRA! Fikk 275 kr i avslag per maskin, noe som ikke var så mye, men bedriften må jo også tjene penger... Skal hente inn priser andre plasser på tilsvarende, men jeg har en solid planta finger på netshop nå ja Lenke til kommentar
XCVBS Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Sendte en mail til Netshop for å spørre om de kunne legge en vare til orderen min for noen dager sida, og fikk svar på under 6 minutter at det var fiksa. Imponerende. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Fikk 275 kr i avslag per maskin, noe som ikke var så mye, men bedriften må jo også tjene penger... Skal hente inn priser andre plasser på tilsvarende, men jeg har en solid planta finger på netshop nå ja At du i det heletatt får rabatt er jo veldig bra. Nettbutikkene opererer jo ikke med de største marginene akkurat. Har gjort noen store innkjøp på Komplett, der fikk jeg gratis frakt (noe som utgjorde over 10 000,-). Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Kan berre slenge meg på jubelkoret her. Har hatt tre ordrar i forskjellige størrelsar hos dei i det siste og alle har blitt raskt ekspedert, samt at eg har vore nødt til å endre ting underveis. Dette har blitt ordna kjapt.... Og som siste prikk over i'en har dropspakken vore med kvar gong...... Fantastisk god service, så Netshop er no blitt min hovudleverandør på hardware..... Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Jeg må bare tilføye meg i rekken av utrolig fornøyde Netshop Kunder, har tidligere brukt psdata og komplett.. Har også vert på telefonen med netshop gutta og de virker som en utrolig hyggelig gjeng.. Stå på NETSHOP dere er i mitt syn Norges beste webshop for tiden, håper dere ikke "vokser" servicen av dere slik som et par andre har gjort. Edit: en slags leif Endret 2. september 2004 av ChrchBrnr Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Nå er jeg faktisk ikke fornøyd med netshop. Bestilte en raptor på torsdag kl. 1200 Ringte først og spurte om denne disken ville være hos meg til Lørdag. "jada, det går bra" I dag er det lørdag, på netspor står det at de leverte pakken dagen etter at jeg bestilte det, disken er ennå ikke transportert, eller er muligens ankommet stavanger, men ikke sortert. Det betyr at jeg tidligst får disken tirsdag i neste uke. Dette går ikke for meg. Hva skjer dersom jeg enten driter i å hente pakken, eller bare sier til posten at jeg ikke vil ha det, og ber dem sende det i retur? Dette skjer: Porto + gebyr på 124,- = Kostnaden for uavhentet pakke Porto = hvor pakken skal (sone) + volum (vekt/størrelse) kostnad på valgt levering. Gebyr = Beregnet ut fra en avregnet administrasjon og håndteringskostnad + moms V edit: skriveleif Endret 4. september 2004 av vetle Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 at posten er treg er faktisk ikke netshop sin feil... Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 at posten er treg er faktisk ikke netshop sin feil... tenkt på det? Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 at posten er treg er faktisk ikke netshop sin feil... tenkt på det? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) seff har jeg tenkt på det. Men da kan de ikke garantere at jeg har pakken til i dag. Da burde de sagt, "nei, det kan vi ikke garantere, det avhenger av om posten klarer det" Da hadde jeg ikke bestilt den, og heller brukt 300 kroner mer på ei lokal sjappe. Dessuten har netshop litt å hente på forbindelse med posten, de har ikke i sisne systemer mot posten at du skal kunne få en pakke levert på døren en lørdag. Dette har jeg påpekt, og svaret var "kanskje på neste oppdartering" Fredag kl. 1300 bestilte jeg en skjerm fra psdata, ba om å få den til Lørdag på døren. Damen sa"ikke noe problem" Lørdag ringte det på døren klokken 0930. "pakke til deg" Hvorfor kunne ikke netshop gjort det samme? Er klar over at det koster meg extra i frakt, men det er ikke det jeg tenker på. jeg ville ha alle delene til min nye Pc på lørdag. V edit: leif Endret 4. september 2004 av vetle Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 at posten er treg er faktisk ikke netshop sin feil... tenkt på det? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Storforlangende barn, enkelte her. Er vant til at det tar 5-7 dager å få varer fra Komplett/PSData/NetShop/Multicom/Microplex opp i Troms hvor jeg har bodd hele livet... (Må teste hvor kjapp dem er å sende til Tromsø snart. ) Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 At posten er treg med og sende ut pakker kan du vel ikke klandre Netshop for...det blir for dumt vettø.... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 sånne webshopper burde det være flere av! Jepp , vi har en til med omtrent samme service "PsData" De og Netshop ligger langt i forkant av de andre , ingen tvil om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå