zim1 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 motorola v80 ser ut som en veeeldig elegant telefon selv om den teknologisk og bildemessig kan sammenligne seg med konkurrenter som slippes ut på denne tiden. men jeg er veldig nygjerrig på denne telefonen som har blitt utprøvd allerede på starten av året. her er en liten smakebit fra februar gjort av mobile-review: du må klippe og lime selv. fikk ikke brukt alt+h for opera bruker det som hurtigtas for noe annet http://www.mobile-review.com/review/motorola-v80-en.shtml lurer voldsomt på når den kommer. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
zim1 Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 RETTELSE: littt sent på natta. *gjesp* jeg mente at den ikke kunne sammenlignes med andre aktuelle telefoner når det gjalt teknologi fordi den ikke har alt det nyeste. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Denne er vel ute? i Sverige og Danmark er denne ute! www.nomatica.no har denne inne nå Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hvem har den inne sa du? Fikk ikke linken til å funke. Skulle gjerne ha testet den først et sted også. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 UH! sorry! www.nomatica.com Har V600 OG V80 OG E398 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå