DevianX Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Hey peolpe Jeg har windows xp på maskinen. Jeg sitter i et veldig stort nettverk. Jeg ønsker å dele til noen jeg kjenner i det lokale nettverket. Men bare dele kun til de. Jeg har ikke enda funnet ut hvordan man lager passord for mapper man dele i xp. Vet noen hvordan dette gjøres. Dette er veldig viktig, siden maskinen inneholde sensetiv informasjon. Peace Lenke til kommentar
tZar Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Hvis jeg ikke tar helt feil, kan du legge til en bruker på maskinen din, så kan de du ønsker å dele med bruke den brukeren med det passordet. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 i et nettverk?De sitter jo på andre maskiner Lenke til kommentar
styggen Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Du sier ikke noe om hvordan dette nettverket er satt opp. Logger du på et domain ? Eller har du en workgroup ? Hvis du høyreklikker på "Min Datamaskin" / "My Computer" og velger "Egenskaper" / "Properties", og klikker på fanen "Nettverksidentifikasjon" / "Network Identification", ser du dette. Hvis du er i en workgroup, kan du lage en ny bruker på din maskin, og andre kan koble til med denne. Hvis du er i et domain, kan du dele ut til de brukerne du ønsker. Lenke til kommentar
RPA Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Gå på tools menyen i "My computer" og velg "folder options" trykk på view-tab'en og bla helt ned, der er det haket av for "use simple filesharing" ta den bort. Da er alt som i W2K. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 Takker, takker. Da vet jeg hvordan jeg skal lage passord!! Forresten jeg sitter i en arbeidsgruppe som heter NETT Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 14:45, Divxdude skrev:Forresten jeg sitter i en arbeidsgruppe som heter NETT Oioioi! Det burde du ikke ha sagt. Nå kommer jeg og hacker deg! Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 you fuck a duck. Du vet vel ikke hvodan du skal hacke engang. Dessuten har jeg ikke kommet med noen opplysninger om hvor jeg sitter og sånt. Så good luck you fukcer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå