ken8 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Dette er kanskje et dumt spørsmål, men skit la gå. Har akkurat satt sammen en ny pc og bestemte meg for å prøve med goop mellom cpu og viften i stedet for den vanlige som sitter på cpu-vifta. Rengjorde og fulgte overklokking.no's goop guide, men når jeg skulle smøre goop'en utover kom det litt oppe på cpu'en. Dvs der det er grønt (en AMD XP2600), prøvde å rengjøre så godt jeg kunne med isopropanol, men goop'en var ikke så lett å få bort er bitte-små goop rester igjen ca 97% rent . Må det være 100% rent oppe på cpu'en slik at det ikke kan bli noen "snarveier" for strøm? Har ikke startet maskinen enda tenkte jeg måtte høre med folket først. Bør jeg ta av vifta igjen og legge helt "ren" goop? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 har fått litt goop her og der opp gjennom årene og har aldri fått noe problemer med det ialfall... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Så lenge det ikke danner en bro mellom to kontaktpunkter (Broer) så burde det egentlig ikke være noe problem. Du husket vel å ta på et syltynt lag med goop , skal nesten kunne se cpu gjennom den. Lenke til kommentar
bertil_low Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hei, Tror ikke goop mellom selve viften og Cpu har noe særlig for seg,prøv heller med. Hovedkort-cpu-Goop-Kjøler-vifte om du har fått litt goop på sokelen så tror jeg det går bra,Det er vel bare om du får elektrisk ledene kontakt mellom pinnene på cpu at det kan kortslutte. ps: sett viften til og blåse mot kjøleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå