bertie Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Prata med en kamerat av meg, og faren hans hadde en T68. Nå bor han et stykke fra meg, så jeg får ikke prøvd den, men han mener den "lagger" når man skal skrive meldinger på den. Er dette tilfelle, eller kan det være at det er noe feil med telefonen til faren hans? Har fryktelig lyst på en T68, og har mest lyst til å bestille den i dag eller imorgen... bertie Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Nå har jeg ikke prøvd selv, men har hørt både i tester og av folk at den lagger på meldinger ja... hørte snakk om at oppgradering av telefonen (software) kunne hjelpe, men jeg er ikke sikker.. Er jo bare sjef-telefon!! Bestilte den en gang på Yatack, men den kom aldri, så da kjøpte jeg bærbar PC i steden... men, men Lenke til kommentar
bertie Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 har faktisk vurdert bærbar pc sjøl :smile: bertie Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Har brukt T68 helt siden den kom. SW oppgradering hjelper på. Nå har jeg T68i med nyeste SW (tror jeg) og det er betraktelig raskere å skrive sms. Fet telefon :smile: Lenke til kommentar
bertie Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 det virker som telefonen er ålreit ja, så jeg får vel se om ikke pengene får ben å gå på... stilig at man kan oppgradere den til T68i... bertie Lenke til kommentar
Jazzy4668 Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Om du har et SIM-kort fra før kan du ta bort alle SMS som ligger på kortet. Fikk et tips om dette og gjorde det, da ble T68´en mye raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå