aurstad Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Imorgen er den store dagen - for et år siden kjøpte jeg en '76 Chrysler Cordoba som jeg har fiklet med på sene kvelder. Byttet girkasse og bakaksling samt endel diverse slitedeler. Jeg er langt ifra noen mekaniker, og er selvlært. Har vært ganske spennende med andre ord. Igår fikk jeg inn bakakslingen og 98% er montert. Bare noe småting med som montering av brekkvaier, dempere og bytting av olje/oljefilter gjenstår. Så imorgen er det prøveskilt og en par timers vasking før jeg begir meg ned på "stripa" for noen koselige runder på byen. Gleder meg som besatt siden dette er målet jeg har jobbet imot de siste 12 månedene! Herlig følelse! Måtte bare spre budskapet! Lenke til kommentar
eab Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Får gratulere, blir spennende dette her! Skal se om jeg ser bilen dersom jeg er i byen Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Spennende Du får poste hvordan det gikk. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Får vi se bilder eller? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Ble tatt noen bilder ja, skal se om jeg får de på nett. Jeg fikk et problem da, i de sene nattetimer. En liten halvtime før prøveskiltene gikk ut begynte jeg å bevege meg hjemover og plutselig merket jeg at jeg mistet girene. Først funka ikke 3'a så 2'a og tilslutt måtte jeg hale meg hjem de siste 100 meterene på 1ste giret.. Viser seg at jeg var lat når jeg byttet girkasse og ikke byttet simringen mellom box og motor... Oljen fosset ut og det ble stopp.. Men men, jeg fikk kjørt nesten hele kvelden og målet var nådd! Artig når folk snur seg på gata når du passerer Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 vi får håpe den ikke så slik ut etter restaureringa.... amerikanera veit å ta i bruk gamle biler.. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Hva er de greiene på panseret? Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Tipper det er eksos rør. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 vi får håpe den ikke så slik ut etter restaureringa.... amerikanera veit å ta i bruk gamle biler.. skal du være med i destruction derby Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 åssen gikk kjøringa? er'n ute på stripa eller står'n i garasjen? (og ja det er destruction derby utgave.med "car vs human protection system" installed på hood.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå