ve_gard Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg har noen filmer med endelsen ".bin" hvordan skal jeg få sett dem? Jeg klarer ikke å se dem ved å kjøre Virtuell CD-ROM (Daemon Tools) Noen forslag? MVH Vegard som takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Dette er ikke lovlig å diskutere her. Les retningslinjene Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Dette er ikke lovlig å diskutere her. Les retningslinjene Finnes da drønnevis av lovlig filmer, skjerpings... Det er heller ikkje forbudt med .bin og .cue filer. Mange, og nå litt for mange, ganger har spørsmålet om hva .cue og .bin filer gjør blitt tatt opp.Vel, siden det er så mange som lurer bestemte jeg meg for å lage en guide nettopp om dette som da omhandler hvordan man kan få disse filene til å fungere... Vel,la oss begynne enkelt... En .cue fil er som en link, den viser rett og slett vei til den store filen. Det som kreves for at dette skal fungere er at begge filene har samme navn og ligger i samme mappe. Har de ikke samme navn? Ikke noe problem, i Fireburner kan man (hvis man ikke har den riktige .cue filen) først velge .cue fil, deretter velge .bin filen. Nå hva kan du gjøre for å få brent/installert dette da? Jo du kan enten bruke Isobuster til å pakke ut innholdet i .bin filen,eller du kan brenne .cue & .bin filen i Nero(eller et annet brenne program) La oss ta utgangspunkt i Nero. Start Nero burning rom (ikke express), trykk avbryt eller cancel når denne veiviseren kommer opp. Deretter velger du fil/file,åpne/open. Da kommer det opp en liten mappevisning,der navigerer du deg til den mappen du har .cue og .bin filen(e) i. Under Filtype kan du velge mange forskjellige filtyper du kan brenne,finn: Image files:.nrg .iso .cue Da vil .cue filen som du har i den mappen vises. Dobbelt klikk på den,følg deretter veiviseren og kontroller innstillingene i programmet før du brenner. Vel,det var slutten,håper de av dere som nå en gang leste dette ble litt klokere. Det er også mange poster om akkurat dette i forumet. Den som søker, den skal finne Lykke til! Endret 27. august 2004 av kvikks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå